מסעדת השף ROZA במהלך משמח לשומרי הכשרות - סרוגים

מסעדת השף ROZA במהלך משמח לשומרי הכשרות

בשורות משמחות לתושבי מודיעין והסביבה: מסעדת השף ROZA קיבלה לאחרונה כשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף, שמיטה לחומרא וכעת מתחדשת בתפריט מיוחד ומקורי

מסעדת השף ROZA במהלך משמח לשומרי הכשרות
  (צילום: דוד מויאל)

בשורה משמחת במיוחד לאניני טעם המקפידים בכשרות מהודרת. ROZA, מסעדת שף כשרה באזור התעשייה מודיעין, קיבלה לאחרונה כשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף, שמיטה לחומרא.

ROZA רוזה היא מסעדת בשרים כשרה מפוארת וגדולה בהנהגת השף אריק ווקיל, שף ישראלי בינלאומי שבישל לאנשים מפורסמים רבים כמו פוטין, אובמה ומרקל. רוזה מציעה בשרים, דגים, המבורגר מתוחכם ואוכל ים תיכוני עם נגיעות פיוז'ן עדכניות.

עיון בתפריט החדש מגלה יצירתיות מרשימה, הנה מספר דוגמאות: סיגר של סבתא זיוה במילוי בשר בקר, פיסטוק ואריסה לצד טחינה צבעונית, עטייף כיסונים מטוגנים במילוי בשר שפונדרה מפורק וסלט עלים, כרובית בטאבון עם איולי חרדל בצל וכמהין,

סיגר של סבתא זיוה (צילום: דוד מויאל)

ואם כל זה לא מספיק לכם, עוד מצפה לכם בתפריט: סשימי טונה אדומה עם ויניגרט מנגו, סלסלת פרי עונתי וטוביקו שחור, ריזוטו מיקס פטריות יער, כתומים וקציפת כמהין, פפרדלה אנטריקוט שום קונפי, בצל, עלי תרד, פטריות ברוטב ציר בקר וקדירה חורפית תבשיל בקר, ירקות שורש ביין אדום, עטוף בצק בטאבון.

"סימני ההיכר של רוזה הם איכות, טריות והשילוב המיוחד שבין המטבח האיטלקי לספרדי", מסביר הבעלים, חן גזולי. "כל הבשרים מגיעים טריים מעגלות צעירות ברמת הגולן, גם הדגים שלנו טריים מאוד, אנחנו שמים דגש לא רק על הטעם אלא חוויית אירוח מלאה ומושלמת עם תפריט מקיף שנותן מענה לכל צורך, רצון ומגבלה".

השף אריק ווקיל (צילום: דוד מויאל)

אז יצאנו לבדוק במה מדובר! המבקרים של סרוגים בדקו בשבילכם וחזרו עם ממצאים:

התמונות לא נראות סתם כל כך טוב, סיגר של סבתא זיוה – חריף ומתקתק, הטחינה הצבעונית נראית מעולה והמנה פשוט ממכרת. גם הטרטר דג ים היתה מנה לא פחות ממדהימה, מנה צבעונית שנראית מעולה, השילוב של הדגים ושאר המרכיבים הופכת אותה לטעימה במיוחד. כרובית בטאבון, מנה טעימה, אך פחות בהשוואה לשאר המנות, אמנם הקונספט טוב עם ניסיון לדמות מנה חלבית באמצעות רכיבים טבעוניים אך טעם הפרמז'ן לטעמנו לא השתלב עם הכרובית.

(צילום: דוד מויאל)

עוד מנה ששבתה את ליבנו, קדירה חורפית – מנה מהנה במיוחד, כשכבר בעת ההגשה שלה ניתנת חוויה מיוחדת: הסועדים מרימים את הפוקצ'ה ש"מכסה" את הקדירה וחושפים את הבשר והירקות שנמצאים מתחת בענן של אדים חמים. גם הטעם של התבשיל מעולה ומהנה לימי החורף. ריזוטו פטריות – עוד מנה מפתיעה ולא סטנדרטית למסעדות בשריות, הטעמים השונים השתלבו בצורה טובה מאד והמרקם דומה מאד גם לריזוטו החלבי המוכר יותר.

אנטריקוט – נאמר כי זו אחת המנות הפופולריות ביותר של המסעדה, ואחרי הטעימה אפשר להבין למה. הבשר עצמו היה עשוי בצורה מעולה, והשילוב עם רוטב הצ'ימיצ'ורי ותפוחי האדמה מקפיצה את המנה לרמה אחרת.

עוד באותו נושא

ראליה: מסתבר שיש בתל אביב בר קוקטיילים כשר

בשורה התחתונה: לגמרי שווה ביקור!

כשרות: מהדרין מודיעין, בד"צ בית יוסף, ירקות שמיטה לחומרא
כתובת: ישפרו סנטר, מודיעין מכבים רעות
בונוס: חדר האירועים החדש יכול לארח עד 52 איש בנוחות וברווח, והוא מצויד במערכות קול ווידיאו משוכללות לשימוש האורחים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו