פארסה: הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות בוטלה - סרוגים

פארסה: הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות בוטלה

לא רק בישראל. הגרלת רבע גמר ליגת האלופות לעונת 21-22' בוטלה בגלל טעות בכדורים, כש"שכחו" לשים את הקבוצה של רונאלדו מול אתלטיקו מדריד ולמעשה הכריחו מפגש מול מסי

author-image
פארסה: הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות בוטלה
  (צילום: פלאש90)

פארסה בליגת האלופות. הגרלת רבע גמר ליגת האלופות לעונת 21-22' בוטלה בגלל טעות בכדורים.

חוקי ליגת האלופות קובעת שתי קבוצות של מוגרלות: המקומות הראשונים בקבוצה אחת והמקומות השניים בקבוצה השנייה. לכך צריך להוסיף תנאי, ששתי קבוצות מאותה מדינה לא יתחרו ביניהן, וגם קבוצות ששיחקו אחת מול השנייה בשלב הבתים לא יכולות להיפגש שוב בשמינית הגמר. מנצ'סטר יונייטד, מנצס'טר סיטי וליברפול שניצחו בבית שלהן, נמצאות בצד אחד של ההגרלה, ואינן יכולות להתמודד מול צ'לסי שסיימה שנייה בבית שלה.

במהלך ההגרלה, "שכחו" לשים את הכדור של מנ'צסטר יונייטד בקערת ההגרלה ובכך נמנע ממנה אפשרות להיות מוגרלת מול אתליטקו מדריד והיא הוגרלה מול פריז סן ז'רמן ובכך נוצר המפגש המרתק בין רונלאדו למסי.

עוד באותו נושא

ליאו מסי זכה בכדור הזהב: ובאיזה מקום רונאלדו?

באופ"א שמו לב לבעיה והחליטו על הגרלה חוזרת, כשהפעם הוצבו שני אחראים שבדקו את הנתונים של המערכת הממוחשבת. בסוף ההגרלה השנייה נקבע כי באיירן מינכן תפגוש את רד בול זלצבורג, מנצ'סטר סיטי תשחק מול ספורטינג ליסבון, אייאקס תהיה מול בנפיקה, יובנטוס מול וילאריאל, ליברפול מול מילאן, וצ'לסי מול ליל.

לאכזבת האוהדים, ההגרלה החוזרת קבעה כי הקלאסיקו בין מסי ורונאלדו לא יתרחש בשלב הזה: אתלטיקו מדריד תשחק בסוף מול מנצ'סטר יונייטד, בעוד שפריז סן ז'רמן תשחק מול ריאל מדריד.

https://www.youtube.com/watch?v=OZfctfnIGTI

ההגרלה שנפסלה

בהגרלה המקורית, שלוש אנגליות זכו בראשות הבתים וכך תפגוש ליברפול את רד בול זלצבורג, מנצ'סטר סיטי את ויאריאל הספרדית וצל'סי שסיימה שנייה תפגוש את ליל הצרפתית.

באיירן מינכן שהביסה את ברצלונה והדיחה אותה מליגת האלופות, תפגוש את אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד את בנפיקה בדרבי של האי האיברי ואת ההגרלה מסיימות: אינטר האיטלקית מול אייאקס ההולנדית ויובנטוס מול ספורטינג ליסבון.

המשחקים יערכו בשיטת בית חוץ, כשהמשחקים הראשונים יתקיימו מה-15 עד ה-23 בפברואר, והגומלין בין ה-8 ל-16 במרץ. כזכור הפעם אין משמעות לשערי חוץ, ולכן במקרה של שוויון בשערים ימשיך המשחק להארכה ולפנדלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו