תאונה קטלנית בכביש 6: נקבע מותו של נהג רכב - סרוגים

תאונה קטלנית בכביש 6: נקבע מותו של נהג רכב

תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 6 סמוך למחלף קרית גת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לכ-4 נפגעים בדרגות פציעה שונות. נקבע מותו של נהג רכב פרטי

תאונה קטלנית בכביש 6: נקבע מותו של נהג רכב
  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונת דרכים קשה התרחשה לפני זמן קצר בין משאית ורכב פרטי. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 60, פונה מהמקום תוך ביצוע פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. במסוק צבאי פונו לבי"ח סורוקה צעיר כבן 20 במצב קל-בינוני ופצועה נוספת כבת 20 שנלכדה במשאית ופונתה במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כביש 6 לכיוון דרום נחסם לתנועה

כוחות משטרה הוזעקו לפני זמן קצר לכביש 6 לכיוון דרום, בין מחלף קרית גת לפורה, בעקבות תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי.  במקום ישנם עומסי תנועה והכביש נחסם (כביש 6 אחרי מחלף קרית גת לכיוון דרום) בשלב זה לתנועה לכיוון דרום.

חובש רפואת חירום במד"א, נתנאל חזן, סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו בצד הכביש משאית הפוכה על צידה ורכב מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר כבן 60 שהיה מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית, צעיר כבן 20 שהתהלך מחוץ למשאית נפצע באורח קל-בינוני ופונה במסוק צבאי לביה"ח. צעירה נוספת שנלכדה במושב ליד הנהג טופלה תוך כדי פעולות החילוץ והיא פונתה גם כן במסוק צבאי לביה"ח כשמצבה קשה".

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה לכביש 35.

הילה רינקוף, חובשת באיחוד הצלה, סיפרה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ומשאית. למרבה הצער נהג הרכב הפרטי כבן 60 נהרג במקום. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לגבר ואשה (צעירים) שנפצעו באורח בינוני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יש לאסור...
דורון שטאובר | 13-12-2021 16:49
יש לאסור בחוק עקיפה של משאיות. המשאיות מגיעים למהירות עקיפה של משאית לפניהם, ופשוט עוברים למסלול השמאלי ללא קשר אם יש או אין דרך פנויה. איסור עקיפה של משאיות = הצלת חיים. שלא לדבר על העובדה שבלי תאונות, העקיפה של משאיות גורמת לעומס מיותר עקב העובדה שלוקח למשאית לפעמים 2 דקות ויותר לעקוף משאית אחרת כי הנהג שעוקפים אותו מאיץ, ואחר כך יעשה הכל לעקוף בחזרה, וכל הגלגל מסתובב. או עומס במקרה הטוב, או חלילה תאונה. ותאונה עם משאית במהירויות של כביש 6 = תאונה קטלנית.
2
המהירות המקסימלית המותרת...
אשר אפרתי | 26-12-2021 18:51
המהירות המקסימלית המותרת למשאיות כבדות בכל הכבישים כולל כביש שש היא 80 קמש. אם נהגי המשאיות יצייתו לחוק, להערכתי הנל 90% מהתאונות היו נמנעות.