חדשות

לאחר 16 חודשים בכלא: ראאד סלאח שוחרר ממאסר

השייח ראאד סלאח, שהורשע ונכלא פעמים רבות על הסתה ותמיכה בטרור, השתחרר ממאסר לאחר ריצוי של כ-17 חודשי מאסר. באום אל פאחם כבר ערוכים לקראתו בהנפת דגלי התנועה האיסלאמית

לאחר 16 חודשים בכלא: ראאד סלאח שוחרר ממאסר
צילום: (צילום: פלאש90)

לאחר 16 חודשים בכלא: מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, השייח ראאד סלאח, שוחרר הבוקר (שני) ממאסר.

WhatsApp Video 2021-12-13 at 11.31.39
WhatsApp Video 2021-12-13 at 11.31.39

באוגוסט 2017 נעצר סלאח בחשד להסתה לטרור. ביולי 2018, לאחר 11 חודשי מעצר, שוחרר למעצר בית. בנובמבר 2019 הורשע סלאח בהסתה ובהבעת תמיכה בטרור, ובפברואר 2020 נגזר עליו עונש של 28 חודשי מאסר בפועל. באוגוסט 2020 החל לרצות את העונש.

כרזות, כנאפה וחיוכים

באום אל פאחם כבר ערוכים לקראת הגעתו של סלאח עם דגלים של התנועה האיסלאמית:

video5888990291322473685
video5888990291322473685

כבר לפני שבוע החלה אום אל פאחם להכין כרזות עם תמונות סלאח שנתלו בכניסות לעיר, בנוסף להכנות חסרות התקדים לקבלת הפנים בביתו.

חלוקת כנאפה בכניסה לאום אל פאחם (חלוקת כנאפה בכניסה לאום אל פאחם)

כזכור, התנועה האסלאמית הוצאה מחוץ לחוק לפני קרוב ל-7 שנים והוכרזה כהתאחדות בלתי חוקית. סאלח נעצר פעמים רבות בגין עבירות של הסתה בפני קהל ותמיכה בארגון שיצא מחוץ לחוק, לאחר שנשא דרשה בה קרא לצאת למלחמה על אל אקצא.

בין מאות האנשים שבאו להביע תמיכה במסית ותומך הטרור לפני כשנה וחצי עם גזר הדין, הייתה גם חברת הכנסת היבא יזבק מהרשימה המשותפת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

11
11
יוספה
13.12.21

הגיע הזמן לשנות את החוק ולהתקדם לחוקי השריעא שלהם. על הסתה , גזר דין מוות . זה קיים בכל מדינות ערב. וזה מה שצריך לעשות. הבנתם את זה שמאלנים שונאי ישראל ?

10
אני
13.12.21

מה אתם שמחים ממלא עוד מעט עבאס הולך להחזיר אתכם לארצות ערב! הוכיחו לו שלפי הקוראן ארץ ישראל של היהודים ומי שחושב אחרת הוא כופר ולכן בגלל שהוא לא רוצ להיות כופר הוא הולך להעיף את מי שחושב אחרת מהקוראן!

9
יהודי
13.12.21

בנט ,דוברמן והדרדס באו לכבד. את המעמד הנשגב לראות את הבוס של עבס חחחחחחחח