
צבי יחזקאלי| צילום: (באדיבות אתר 'כיכר השבת')
הכתב לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, חושף את דעותיו ותחושותיו ממדיניות הממשלה בנושאי דת ומדינה. בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת', אמר יחזקאלי: "כאדם מאמין, אני פוחד, אני חושש, אני מפחד לזהות היהודית של המדינה".
עוד באותו נושא
מחזק: כשצבי יחזקאלי לימד את תמר איש שלום הלכהחדשות סרוגים

יחזקאלי הוסיף ואמר כי "זה מפחיד אותי, מזעזע אותי. זה נורא. זה חלום בלהות מה שקורה פה. זה הופך את הבטן".





תגובות
דת ומדינה מר יחזקאלי היקר . אתה בחור מאוזן ומשכיל , רק תגיד לי ממתי ישראל היא מדינה יהודית ? ישראל תמיד היתה מדינת היהודים ולא מדינה יהודית . תגיד לי , מה השבועה של חבר כנסת חדש ? למדינת ישראל או למדינה יהודית ?? ועכשיו תגיד לי מר יחזקאלי , אם זה היה תלוי בדת היהודית - כלומר לא לעלות בחומה , ולא לדחוק את הקץ - האם היתה קמה מדינה ליהודים ??
תקשיבו ליהודי חכם. לא רב ולא פוליטקאי. כשרבנים מזדעזעים אומרים הפוליטיקאים שהזיזו להם את הגבינה... תקשיבו ליהודי חכם שלא הזיזו לו שום גבינה. אולי הפוליטיקאים הריפורמים רוצים להזיז את הגבינה לכיוון הלא נכון...
אל דאגה צבי ולכ מאן דבעי ,הכל הוא לצורך העליה, אוליי לא,אבל מי כמוך יודע שהשכינה תמיד מצויה בקליפה למטה ופועלת בסתר, בסתר עליון,וזאת על מנת להציל את יושבי התיבה ולהביאם אל אביהם יתברך..יש שליחים שהם חייבים ויש שליחים זכאים,מה שכן ונכון הוא ,שלא אחד מן השליחים החייבים הטמאים יכול לקחת את ליבנו ממנו יתברך ולהסיטו לצורך חינם..חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה .
חחחחח עוד הוכחה שאתם מטורפים