חברת הכנסת שירלי פינטו קדוש ממפלגת ימינה ילדה הלילה (חמישי) בבית החולים איכילוב בת שזכתה לשם כרם.
מדובר בילד השני של שירלי ובעלה מייקל, אחות צעירה לנבות בן ה-3.
כזכור שירלי פינטו הושבעה לכנסת לאחר שנכנסה במסגרת החוק הנורווגי מטעם סיעת ימינה, והיא חברת הכנסת החירשת הראשונה בישראל.

מרגש • צפו: הנאום של שירלי פינטו בשפת הסימנים
רבים מכל הקשת במערכת הפוליטית מיהרו לברך את פינטו. יו"ר הכנסת מיקי לוי צייץ: "שירלי היקרה, מזל טוב מכל הלב. שתירוו מכרם רק נחת."
ראש הממשלה ויו"ר ימינה נפתלי בנט כתב: "שירלי יקרה, איזו התרגשות. מזל טוב להורים המאושרים וגם לנבות טל המתוק שהפך לאח בכור. גדלו את כרם הקטנה בשמחה ".
גם חברת סיעתה, השרה איילת שקד כתבה: "מזל טוב שירלי ומייקל היקרים להולדת כרם (אחות של) נבות! בריאות, אושר ושעות שינה לרוב…"
תגובות
חבל שלא מתה הנבלה השמאלנית