הסדרה שב"ס של כאן 11 נמכרה לחברה מהגדולות בעולם - סרוגים

הסדרה שב"ס של כאן 11 נמכרה לחברה מהגדולות בעולם

אחרי זקטפו את פרס האמי, כאן 11 ממשיכים לעשות חיל מחוץ לגבולות ישראל כשהפעם הסדרה שב"ס נמכרה לאחד מתאגידי התקשורת הגדולים בעולם

author-image
הסדרה שב"ס של כאן 11 נמכרה לחברה מהגדולות בעולם
  (צילום: באדיבות כאן 11)

כאן 11 ממשיכים להיות בינלאומיים, ואחרי ההצלחה של "טהרן" כשזכתה בפרס האמי, עכשיו הגיעה תורה של התוכנית שב"ס להיות מוכרת בכל העולם.

מה קורה בשב"ס?

מדובר בתוכנית סאטירה קומית, המגוללת את עלילות כלא "ענבים" בו מרוכזים כל חוליי החברה. התוכנית מורכבת ממערכונים מציקים, בהם משחקים בין השיר: נעמי לבוב, נועה קולר, ומנשה נוי.

נעמי לבוב ומעיין בלום בשב"ס. (צילום: נטי לוי)

התוכנית צוחקת על מגוון נושאים שנוגעים לחיים של כולנו, למשל שחיתות של פוליטיקאים, שחיקתה של הסנגוריה הציבורית, חולשתה של המערכת, ולצד אלה גם חוסר השוויון בין גברים לנשים, השסע בין יהודים וערבים, הקשר בין דת ומדינה ועוד.

עד כה שודרו בכאן 11 שתי עונות לסדרה, שזכתה לפופולריות רבה.

המכירה לענקית התקשורת

מי שקנתה את הזכויות להפקת גרסה אמריקאית לשב"ס, היא חברה וורנר מדיה (מבית האחים וורנר). מדובר בקונצרן במדיה השלישי בגודלו בעולם כולו, ובין הערוצים שנמצאים ברשות התאגיד תמצאו את CNN ואת HBO.

מנשה נוי בשב"ס. (צילום: נטי לוי)

הגרסה האמריקאית לסדרה כבר החלה להיכתב, והיא עתידה להיות משודרת בשנת 2023 ברשת TNT.

המבסוטים מהסיפור

מההפקה ומהיוצרים נמסר כי "העסקה הזאת, שבמסגרתה נמכרו הזכויות על הפקת הגרסה האמריקאית לסדרה לוורנר, היא תוצאה של עבודה קשה של המון אנשים שעזרו לנו לפני ומאחורי הקלעים. אנחנו גאים מאוד ומודים לכולם".

מ-כאן 11 נמסר כי "אנחנו שמחים על העיבוד הראשון לסדרה שלנו בארצות הברית. זו הצלחה המצטרפת לגל ההצלחות הגדול של כאן 11 בארץ ובעולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו