יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, השיבה לשאלת סרוגים לגבי גינוי זריקת האבנים בנגב לעומת המציאות בכבישי יהודה ושומרון, בה זריקת האבנים הם עניין שבשגרה.

WhatsApp Video 2021-12-06 at 14.59.56| צילום: (צילום: בנצי רובין\ סרוגים)
"יו"ש כידוע הוא שטח בשליטת צה"ל. לא השר לבט"פ ולא אני ריבון בשטחים האלה. אנחנו מגנים טרור באשר הוא טרור. תמיד. אנחנו מגנים ומאמינים שמדינת ישראל חייבת להיאבק בטרור ואנחנו מחוייבים לזה לחלוטין. בסופו של דבר אנחנו מאמינים שהפיתרון הוא מדיני", אמרה.





תגובות
ועד אז תמות . מטומטמת ו
חראטה לחיים בסרט שאין מנהיגות אין ממשלה פסטיבל מספריי הסיפורים הזויים הלכה המישלות הלך הביטחון עם ישראל מופקר בידיי חבורת אשפה שמכרה את ארצנו לעאבס הבוס וגם שילמה הון עתק
מפלגת העבודה של היום זאת מפלגה ללא ערכים , איבדה כיוון ..בכלל לא מעניין מה היא חושבת ..היא תתרמה .