בנט בדרום: "אנחנו עוברים מהגנה להתקפה" - סרוגים

בנט בדרום: "אנחנו עוברים מהגנה להתקפה"

בנט סייר בדרום במסגרת המאבק בפשיעה במגזר הערבי: "דין באר שבע ורהט כדין תל אביב. מה שאסור לעשות במרכז הארץ - אסור לעשות גם כאן"

בנט בדרום: "אנחנו עוברים מהגנה להתקפה"
  קרדיט: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים היום סיור בדרום הארץ כחלק מהמאבק בפשיעה ובאלימות הערבית באזור.

בפגישתו עם ראשי הרשויות, הבהיר ראש הממשלה כי ממשלת ישראל מחויבת לפתרון הבעיות בדרום, בעיקרן הטיפול בפשיעה ובחיזוק המשילות.

קרדיט: חיים צח/ לע"מ

"הגענו לכאן היום, לדרום הארץ, כחלק מהטיפול בפשיעה הערבית באזור, וברחבי הארץ", אמר בנט. "בשבוע הבא נציין חצי שנה להקמת הממשלה. מיום הקמת הממשלה, הגדרנו את האלימות המשתוללת בחברה הערבית כיעד לאומי".

עוד באותו נושא

20 ק"ג של קנאביס וקארלו: הפשיעה הערבית בנגב

בנט טען כי "אלו לא רק מילים – מדובר בחיי אדם שנלקחים, ובביטחון האישי של תושבי הדרום שאבד. הקמנו אגף ייעודי במשטרה – את אגף סי"ף – תגברנו את הכוחות, הקצנו תקציב גבוה מאוד שלא היה הרבה שנים, גיבשנו תכנית לאומית יחד ואנחנו פועלים בשטח בשילוב זרועות. המשטרה ביצעה כמה מבצעים משמעותיים, ואנחנו עם הפנים קדימה".

קרדיט: חיים צח/ לע"מ

"אחרי שנים ארוכות של הזנחה, בהן הפשיעה הגיעה לממדים בלתי נסבלים, קיבלנו החלטה – אנחנו עוברים מהגנה להתקפה", טען בנט. "המסר שלנו לתושבי הדרום: אנחנו כאן, אנחנו אתכם, אנחנו לא נרפה. דין באר שבע ורהט כדין תל אביב. מה שאסור לעשות במרכז הארץ – אסור לעשות גם כאן. אנחנו נמשיך לפעול, עד שנחזיר את הביטחון ואת תחושת הביטחון לתושבי הדרום".

קרדיט: חיים צח/ לע"מ

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב הוסיף כי "עברנו מהגנה להתקפה. משטרת ישראל אינה מסתפקת יותר רק בתגובה לאירועים, כי אם פועלת באופן יזום לתפוס את העבריינים במיטותיהם. המאבק אינו רק בתפיסת עבריינים לאחר ביצוע פשע, כי אם גם בתקיפה כלכלית ותקיפות מסוגים נוספים בסיוע יתר משרדי הממשלה. עם אישור תקציב המדינה מוגברת נוכחות שוטרים ולוחמי מג"ב ברחבי הנגב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הכל הצגה חלולה מתוכן. בנט שקרן ונוכל
tur | 06-12-2021 15:09
התקשורת מאתרגת. את העם קשה לשקר
2
הצחקת אותי ,גמד...
יוספה | 06-12-2021 19:48
הצחקת אותי ,גמד ,האם בקשת רשות מעבאס הבוס ? איך תעבור מכניעה להתקפה. אתה חולם ,אנחנו לא . הרסת לנו את המדינה הקבה יבא איתך חשבון .
3
הכל דיבורים
ד | 07-12-2021 13:07
דיבורים בלהבלהבלה