פצוע הפיגוע: "היו ניסים. זה סנטימטר מהעורק הראשי" - סרוגים

פצוע הפיגוע: "היו ניסים. זה סנטימטר מהעורק הראשי"

ניצול פיגוע הדקירה בשער שכם, סיפר על הנס שהיה לו כשהסכין בה נדקר פספסה בסנטימטר את העורק הראשי. "היו שם ניסים גלויים, ממש נס חנוכה."

author-image
פצוע הפיגוע: "היו ניסים. זה סנטימטר מהעורק הראשי"
  צילום: כאן 11

אברהם אלמליח, שנפצע היום בפיגוע הדקירה בשער שכם דיבר היום בפני כתבים בבית החולים שערי צדק.

"נפצעתי בחזה, בגב התחתון, בראש ובצוואר. היו שם ניסים גלויים, ממש נס חנוכה. הרופאים אומרים שעוד סנטימטר זה היה פוגע בעורק הראשי"

על שאלת הכתבת האם ימשיך ללכת באזור שער שכם הוא השיב בשלילה. "בדרך כלל אני לא הולך משם. הפעם בגלל השקיעה, מיהרתי והלכתי באזור הזה".

עוד באותו נושא

למרות הגיבוי מבנט: השוטרים נחקרים באזהרה


14

מוקדם יותר היום תקף ערבי (25) תושב סלפית ביו"ש, את אלמליח כשהוא שולף סכין ודוקר אותו. בנוסף ניסה לדקור את שוטרי מג"ב שפעל במקום.

מהמשטרה מסרו: "ערנותם ותגובתם המהירה של השוטרים שהשיבו בירי הביאה לנטרולו של המחבל"

מפכ"ל המשטרה גיבה את הלוחמים שירו במחבל: "האירוע של שלום צ'רלי שלוש ז"ל ואירועים נוספים לימדו אותנו שחייבים להביא לניטרול מלא של מחבל במהלך אירוע שמתרחש וזה בדיוק מה שעשו היום לוחמי מג"ב בתגובה מהירה ונחושה לפיגוע נגד האזרח ולנסיון לפגע גם בהם.

באירוע טרור הלוחמים והשוטרים נדרשים לקבל החלטה בשבריר שניה והם קיבלו את ההחלטה הנכונה. הלוחמים הללו לא לבד. אני נותן גיבוי מלא לפעילותם ואנו כמשטרה נעמוד לצידם, נסייע ונעזור בכל שנידרש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אח יקר העם איתך
ניר | 05-12-2021 2:25
חזק ואמץ
2
כתבה מטופשת. ושער...
סא"ל במילואים | 05-12-2021 8:20
כתבה מטופשת. ושער שכם פחות מסוכן מרחוב יפו. סטטיסטית נרצחו בפיגועים יותר ברחוב יפו מאשר בכך העיר העתיקה בירושלים. פי כמה וכמה. ואישית בתור תושב הרובע היהודי המתחדש(מה שמכונה המוסלמי) האזור. אני מפחד לעבור את הכביש בכיכר צה''ל- העירייה יותר מאשר ללכת משער שכם הביתה.. יותר סיכוי להידרס על ידי נהג מטורף ..