הטבח בארה"ב: הורי הרוצח נעצרו ויואשמו בהריגה - סרוגים

הטבח בארה"ב: הורי הרוצח נעצרו ויואשמו בהריגה

ג'יימס וג'ניפר קראמבלי, הוריו של אית'ן שירה למוות ב-4 תלמידים בתיכון במישיגן, נעצרו לאחר שנמלטו מביתם והסתתרו במרתף בדטרויט. השניים יואשמו בהריגה, לאחר שקנו לבנם את האקדח שבו השתמש בטבח

author-image
הטבח בארה"ב: הורי הרוצח נעצרו ויואשמו בהריגה
  (צילום: ג'יי פוג\שאטרסטוק)

שלושה ימים אחרי אירוע הירי הקטלני שהתרחש במישיגן, הוריו של אית'ן קראמבלי – הנער בן ה-15 שירה למוות ב-4 תלמידים בתיכון שבו למד – נעצרו הבוקר (שבת) על ידי המשטרה. התביעה המקומית הודיעה כי שני ההורים יואשמו ב-4 סעיפים של הריגה ללא כוונה תחילה, מכיוון שהם רכשו את האקדח שבו השתמש במסע ההרג.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית בארה"ב, האם ג'ניפר פרסמה ברשתות החברתיות תמונה שלה ושל הבן עם האקדח, וכתבה שהם "בודקים את המתנה החדשה שלו לכבוד חג המולד". עוד דווח על תקרית שהתרחשה כשבועיים לפני אירוע הירי, כאשר מורה הבחינה שאית'ן מחפש ברשת מידע על תחמושת ועדכנה את ההורים שלו על כך. האם אמרה בתגובה לבנה כי היא "לא כועסת עליך, אבל בפעם הבאה אתה חייב ללמוד לא להיתפס".

עוד באותו נושא

שוב אירוע ירי בבית ספר בארה"ב: לפחות 3 הרוגים

בבוקר של הטבח המורה ראתה את איתן מצייר קומיקס של אדם מדמם עם אקדח לצדו, כשהוא אומר ביטויים שונים – ביניהם "דם בכל מקום", "החיים שלי חסר ערך" ו"המחשבות לא פוסקות – תעזרו לי". בשלב הזה בית הספר זימן את הוריו של אית'ן לשיחה דחופה עם בנם, אך ההורים סירבו לשלוח אותו לייעוץ ואף לא בדקו האם בנם נושא את האקדח שקנו לו. כשהם עזבו את בית הספר אית'ן חזר לשיעור – שם הוציא את האקדח ופתח באש לעבר חבריו לכיתה.

אמש הרשויות הודיעו כי הוחלט להעמיד לדין את זוג ההורים, אך בהמשך נאמר כי השניים נמלטו מביתם בעיר אוספורד. כאמור, הבוקר הם נמצאו כשהם מסתתרים במחסן במרתף של בניין תעשייתי בדטרויט, במרחק של כ-60 ק"מ מביתם. על פי החשד, השניים קיבלו סיוע כדי להיכנס לבניין, ובמשטרה שוקלים להגיש כתב אישום נגד המסייע.

=======

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו