שלושה הרוגים בתאונה בבנימין; ביניהם ילד בן 6 - סרוגים

שלושה הרוגים בתאונה בבנימין; ביניהם ילד בן 6

שלושה בני אדם ביניהם ילד בן 6 נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בצומת עופרים לפני כניסת השבת. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה

שלושה הרוגים בתאונה בבנימין; ביניהם ילד בן 6
  (צילום: מד"א)

שלושה בני אדם, בהם ילד בן 3, נהרגו בתאונת דרכים סמוך לצומת עופרים בבנימין.

ממד"א נמסר: "בשעה 15:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ת.ד בכביש 465 בצומת עופרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותם של שלושה נפגעים ופינו לבית החולים 'בילינסון' ו'שיבא' בתל השומר שלושה פצועים במצב קשה, בהם אישה בת 34 עם חבלת ראש, גבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית וילדה כבת 9 עם פגיעה רב מערכתית".

מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות רכב ישראלי ופלשתינאי. הצוותים הגדולים של מד"א וכוחות הרפואה של צה"ל שהגיעו למקום, החלו מיד בבדיקות רפואית לפצועים שהיו לכודים ברכבים".

"שני פצועים הפלשתינאים היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רופא צבאי קבע את מותם. מהרכב השני חילצנו בסיוע כוחות הכיבוי 4 פצועים, ילד כבן 6 היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בשטח נקבע מותו".

"ילדה כבת 9 שהייתה מחוסרת הכרה סבלה מפגיעה אנושה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות היא פונתה לבית חולים בילינסון כשמצבה קריטי, גבר ואישה בשנות ה 30 שנפגעו באורח קשה מאוד היו בהכרה מעורפלת, העברנו אותם לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם במצב קשה מאוד לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בערוץ 11 חס...
שלומי | 04-12-2021 22:09
בערוץ 11 חס ושלום לא יזכירו שהערבים נסעו ברכב לא תקין ועשו פרסה בקו לבן רציף ורצחו את המשפחה
2
התאונה בשומרון ...
שלומי לוי | 04-12-2021 22:10
התאונה בשומרון