קשת והדס מסכמות תרבות: גל גדות וישי ריבו בשיא נוסף - סרוגים

קשת והדס מסכמות תרבות: גל גדות וישי ריבו בשיא נוסף

גם השבוע, קשת והדס מסכמות לכם את כל מה שמעניין בעולם התרבות | מגל גדות ששברה שיא נוסף בסרט החדש "הודעה אדומה" ועד בר המצווה של הזמר מוקי

קשת והדס מסכמות תרבות: גל גדות וישי ריבו בשיא נוסף
  (צילום: סרוגים)

גם השבוע, קשת והדס מסכמות שבוע בתרבות עם כל מה שחם ומעניין.

צפו בקשת והדס מסכמות תרבות

השבוע היה שבוע מעניין במיוחד בתחום התרבות: כל הסלבס הדליקו נרות וכמובן לא שכחו לתעד. אסי עזר, הראל סקעת, חנוך דאום, אייל גולן, כוכבי חתונה ממבט ראשון ועוד.

כבוד למגזר: ״סיבת הסיבות״ של ישי ריבו נכנס לרשימת עשרת הקליפים הנצפים ביותר ביוטיוב ב2021. במקום הראשון – עדן בן זקן ובמקום השני – עדן חסון. בספוטיפי הכריזו כי השיר המושמע ביותר הוא "שקיעות אדומות" של עדן חסון.

שוב הוונדר וומן הישראלית שלנו, גל גדות, ממשיכה לעשות היסטוריה, הסרט ״הודעה אדומה״ בו היא מככבת לצד דה רוק וראיין ריינולדס הוכתר כסרט הנצפה ביותר בהיסטוריה של נטפליקס.

ובפינת המזל טוב: העיתונאית החרוצה, עמליה דואק, בהריון ראשון! ומזל טוב גם למוקי שלא מסתיר את החיבור שלו ליהדות. בנו של מוקי חגג בר מצווה, והזמר העלה פוסט מרוגש לאינסטגרם בו הוא כתב ״ברוך שפטרני מעונשו של זה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תתביישו לכם אתר...
י | 06-12-2021 16:00
תתביישו לכם אתר סרוגים. נותנים לשתי נשים שלא מתלבשות בצניעות להעביר תוכנית, על כל מיני שטויות והבלים שלקוחים מהעוחם החילוני. בגללכם יוצא שם רע על הציבור הנפלא שלנו.
2
צחוק
ח | 07-12-2021 20:09
אמלה מושפעים מה דתי בכםםםםםםםםםםםםםםםםם???
3
על ההתחלה...שלום לכולם...
N G | 10-12-2021 8:13
על ההתחלה...שלום לכולם ולכולן. אולי תוסיפו עוד פניות למי שעלול להעלב מלשון זכר וגם מלשון נקבה?! לא...בעצם כדאי אולי שהמגישה הנכבדת תשוב לשיעורי לשון בהם לומדים לשון הזכר בעברית פונה לכוווולם כאשר יש קהל מעורב שמקשיב. חלאס עם השפה של יו'ר מפלגת העבודה.