'יום הולדת ראשון' בריטני ספירס חוגגת 40 - סרוגים

'יום הולדת ראשון' בריטני ספירס חוגגת 40

"יום הולדת ראשון שמח לאשתי" כך כתב ארוסה של בריטני ספירס בחשבון האינטסגרם שלו וגרם למעריצים לחשוד שהזוג כבר התחתן בסתר למרות שהתארסו רק לפני חודשיים וחצי.

author-image
'יום הולדת ראשון' בריטני ספירס חוגגת 40
  (צילום: שאטרסטוק)

הכוכבת האמריקאית, בריטני ספירס חוגגת היום (חמישי) את יום הולדתה ה-40.

ארוסה, סאם אשגרי כתב בחשבון האינטסגרם שלו ברכה לסיפרס: "אני קורא לך לביאה כי אני מעריץ את הכוח הבלתי פוסק שלך, אני שואב השראה מהלב היפה שלך, אני חוגג את החיוך שלך שמאיר את עולמי. כל יום הוא יום ההולדת שלך מלכה שלי". עוד מוסיף אשגרי בתייחסות לכך שמשפטה נגמר כשכתב: "יום הולדת ראשון שמח לאשתי"

(צילום מסך מתוך אינסטגרם)

לפני חודשיים וחצי ספירס התארסה לבן זוגה סאם אשגרי. ספירס רשמה ברשתות החברתיות בנוגע לאירוסיה: "אני לא מאמינה!" ובסרטון שפירסמה ספירס נראת מרוגשת מהאירוסים ומהטבעת המרשימה שהעניק לה בן זוגה. במהלך הסרטון אשגרי שואל אותה: "את אוהבת את הטבעת?" וספירס משיבה בהתלהבות: "כן!".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Britney Spears (@britneyspears)


כזכור, בתחילת החודש נגמר משפטה של בריטני ספירס והיא שוחררה מהאפוטרופוסות של אביה. ספירס תיארה את סיום המשפט שלה כ"היום הטוב בחיי" והוסיפה כי היא "תבכה כל היום" ל35 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בהתרגשות של תוצאות המשפט.

עורך דינה של ספירס, מתיו רוזנגרט, פנה לקהל מחוץ לבית המשפט, שיבח את "אומץ הלב" של הזמרת לאורך כל הדיונים בבית המשפט. עוד הוא הוסיף כי הוא גאה על כך שהיא: "האירה אור על ענייני האפוטרופסות מקליפורניה ועד ניו יורק", וכי כתוצאה מעדותה, התקבלה חקיקה חדשה "כדי לנסות להבטיח שמקרים כאלו לא יקרו שוב".

אלפי מעריצים של ספירס חגגו את הניצחון מחוץ לבית המשפט וספירס לא שכחה להודות להם כשרשמה: "אני אוהבת את המעריצים שלי כל כך".

ספירס למעשה, עשתה מהפכה בכל העולם של אפוטרופסות בארצות הברית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה שגויים עושים, לא מעניין
משה | 02-12-2021 21:41
לא מעניין אותי, ואותנו עם ישראל, מה שהגויים האלה עושים. למה זה חשוב? תביאו הלכה, משנה מעניינת, זה מה שחשוב לנו עם ישראל, לא תרבות יון