הימתחו להקשב: נרקיס עולה על מדים - סרוגים

הימתחו להקשב: נרקיס עולה על מדים

הזמרת האהובה, נרקיס, העלתה בסרטון טיקטוק חדש ומיוחד בו היא עולה על מדים רגע לפני שהיא עולה לשידור בגלגלצ ברצועת "השדרן/נית המתחלפ/ת"

הימתחו להקשב: נרקיס עולה על מדים
  (צילום מסך מתוך טיקטוק)

הזמרת האהובה נרקיס בטיקטוק חדש רגע לפני שהיא עולה לשידור בגלגל"צ.

נרקיס תיקח חלק ברצועת "השדרן/נית המתחלפ/ת הערב החל מהשעה 22.00 ועד 24.00.

צפו בנרקיס עולה על מדים:

כזכור, לפני שבוע נרקיס שיתפה בחוויה האישית שלה כאם חד הורית המשלבת קריירה כזמרת.

כך נרקיס כתבה: "להיות זמרת חד הורית. מזה אומר והאם יש דבר כזה בכלל?! ובכן יש ועוד איך… וזה אומר לחזור מהופעה מהצפון לישון שעתיים ולקום בשש בבוקר לארגן אותם לבית הספר כשעין שלך עדיין סגורה והשניה מרוחה מהאיפור ששכחת להוריד בלילה".

"זה אומר שאין לך שום קשר לאמהות (את לא בקליקה הנכונה) שמעודכנות בוואצפ כל שעה עגולה על כל מה שקורה בכיתה כי את בזמן הזה עשית באלנס בדיוק במושב ליד ים המלח".

"זה אומר שיהיו חסרות להם חוברות מתחילת שנה ויש מצב שזה לא ישתנה גם עד סוף השנה".

"זה אומר לבוא לאסיפת הורים עם לוק היסטרי ואז לשבת בכיתה של הילד על כסא ושולחן נמוכים והנה הלך כל הגלאם שבאתי איתו"

"זה אומר שאני משקיעה במיוחד בקשר שלי עם מזכירת בית ספר כולל לשלוח לה אימוגיים של לבבות באמצע היום וכל סוג של חנופה שעולה לי בראש כי היא המפתח להכל!"

"זה אומר שכשהחברים שלהם באים אלינו הביתה לוקח להם חצי שעה לבהות בי ואז לעקל את העובדה שאני הזמרת אבל גם האמא של אליה ומשה, אכן אירוע מוזר…."

"זה גם אומר שייקח לילד הקטן לקרוא קצת יותר לאט משאר הילדים כי עד שיש לנו זמן איכות אנחנו מעדיפים לרבוץ יחד על הספה (אבל היי בשביל זה יש מורים פרטיים ואני אוהבת אתכם על זה!)"

"זה אומר שמזל שבחרת לגור ליד ההורים כי הם מטפלים בהכל כולל לקלח אותם ולהרדים אותם בזמן, להזמין להם תור לרופא, לאסוף אותם מהתחנה ביום גשום, לקנות להם בגדים חמים לחורף, לבשל צהריים".

"להיות זמרת חד הורית זו גם מתנה שקיבלתי וגם התיק שאני נושאת עליי מבחירה. זה לא קל. יש להם לילות שהם מתעוררים מסיוטים ולך יש הקלטות בבוקר וזה משבש את התנועה במוח".

"יש להם שיברונות לב קטנים שחייב להקשיב להם למרות שבא לי ממש להיות בטיקטוק. יש להם צורך באהבה אפילו שאני לפעמים מרוקנת ממנה אבל זה הילדים שלי…"

"ואין לי משהו אחר יותר חשוב מהם בכל העולם כולו יום אחד גם הם יבינו ויעריכו את המלחמות שנלחמתי בשבילם ואולי גם יבקשו איתי סלפי. בהערכה לכל האמהות החד הוריות באשר אתן מגיע לכן מדלייית זהב! נשבעת!!!!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
שתיהיה בריאה
יסכה | 01-12-2021 16:45
שתיהיה בריאה
2
ברכה והצלחה לחיים...
שולמית | 01-12-2021 17:55
ברכה והצלחה לחיים טובים ולשלום לעולמי עד לכול אל עמנו ישראל ושמירה אלוקית בדרכים לעולמי עד ורפואה שלים במהר ביימנו לכול חולי עמו ישראל אמן סלה ורכוש גדול להדר תורה ולהדרה תורת משה בן עמרם וכול הצדיקים הקדושים זכותם תגן עלנו וליישוב הארץ והרחבת אמן סלה לתפארת עמנו אל ישראל לעולמי עד אמן סלה
3
עד שהיא תהיה...
המוטרד | 01-12-2021 23:39
עד שהיא תהיה חילונית זה עניין של זמן
4
כשהמטפחת היא רק אקססואר
חד | 02-12-2021 0:42
אז היא עפה מה זה מהר
5
תוספת למה זה להיות חד הורית
גרוש | 02-12-2021 7:57
א. זה אומר לסחוט מהגרוש מזונות ילדים ב. זה אומר לא לתת לו לגדל את ילדיו ג. זה אומר לעשות עצמי מסכנה ולמנוע שלום בית די לדמגוגיה של הנשים הכאילו מסכנות
לרקוד על 4 חתונות !
מדויק ברמות !!! | 02-12-2021 21:24
מדוייק ברמות !
6
כל אחד יעשה...
הדס ת | 02-12-2021 10:09
כל אחד יעשה מה שטוב לו מעריכה מאוד את הדרך שלך ותמשיכי כמו לביאה להילחם על החלומות שלך ותעשי רק מה שאת אוהבת רק מה שאת חושבת
7
אני לא מבין...
משה מרעננה | 02-12-2021 14:49
אני לא מבין זמרת דתיה שכול הלבוש שלה צמוד נוצץ ,פעם מטפחת פעם פאה???? זה נראה רק לי שפשוט היא רוצה המון תשומת לב מעבר למקום המקצועי שלי כזמרת???
8
למה כולם חושבים...
ינאי | 02-12-2021 19:13
למה כולם חושבים שהיא דתייה.היא לא.זה החיים שלה שתעשה מה שבא לה.
9
הבלון תצפית
יגאל טהור ושולמית | 03-12-2021 15:14
חתיכת מטומטמת..לא מספיק עד לרגע זה הנזקים והבושות הבינלאומיים שאתם עושים (בעיקר לעצמכם?? לא מספיק יגאל טהור זל? לא מספיק הרצח של הזוג כדורי? לא מספיק אונס והתעללות בנכדות הרוסיות??? טהור...עד מתי???? חתיכת מטומטמת.