התחזה לאישה והפיל עשרות נשים קרבן למעשיו - סרוגים

התחזה לאישה והפיל עשרות נשים קרבן למעשיו

הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום, הוגשה נגד גבר בן 50 מירושלים בחשד לביצוע עבירות מין, מרמה בנסיבות מחמירות, שידול לזנות ועבירות נוספות באמצעות הרשתות החברתיות

author-image
התחזה לאישה והפיל עשרות נשים קרבן למעשיו
  אילוסטרציה ( צילום: שאטרסטוק)

חוקרי מפלג ההונאה והסייבר ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, השלימו בימים אלו את חקירתו של חשוד תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, החשוד בעבירות מין לרבות שידול לזנות, עבירות הונאה ועבירות נוספות.

החקירה החלה בעקבות תלונה שהתקבלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים לפני כחודשיים. על פי החשד, פתח החשוד פרופילים פיקטיביים באתרי היכרויות רבים שם התחזה כאישה. החשוד נהג להצליב בין תמונות וסרטונים אותן קיבל מנשים על מנת להזדהות כאישה.

מהחקירה במשטרה עלה כי נשים יצרו עמו קשר ע״ב זהותו הפיקטיבית ברשתות החברתיות, והוא היה מקבל לידיו כל העת תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני בזמן כשאותן נשים חשבו שהן מתכתבות עם בחורה.

במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי מפלג ההונאה בימ״ר מחוז ירושלים לגבות עדויות מעשרות נשים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד. מוקדם יותר החודש, הפכה החקירה גלויה, עת נעצר החשוד ובחיפוש בביתו נתפס טלפון בו איתרו חוקרי הימ"ר פרופילים פיקטיביים רבים, מאות פניות לנשים, וכן תמונות וסרטונים של קורבנותיו.

החשוד נעצר ונחקר במשטרה בחשד לביצוע עבירות של מעשה סדום ובעילה בהסכמה שהושגו במרמה, שידול לזנות והבאה לידי זנות, סחיטה באיומים, מעבר על חוק איסור פרסום סרטונים, קבלת דבר במרמה ועוד. מעצרו הוארך במהלך החקירה מעת לעת, ולאחר שהושלמה החקירה והוגשה הצהרת התובע, צפוייה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אין סוף למקרים...
בבר מבבר שבע | 30-11-2021 16:33
אין סוף למקרים שעוד יהיו. זו התרבות שהבאנו על עצמנו, חבל...
2
ואם זו אישה...
רק בריאו | 30-11-2021 19:30
ואם זו אישה אז שולחים לה תמונות וסירטונים???
3
מי אמר שהן...
ליאת.י | 30-11-2021 19:51
מי אמר שהן לא ידעו? ולמה הן שולחות למי שהן לא מכירות סירטונים אינטימיים שלהם? כניראה הסיפור מפוברק עוד תלונת שווא