הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70 - סרוגים

הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70

הפרסומאית יפית גרינברג, המוכרת בשם ג. יפית, נפטרה בגיל 70 אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. הלוויתה תתקיים בשעה 15:00 בעיר הולדתה בני ברק

author-image
הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70
  (צילום: יוטיוב/SALOONA)

ברוך דיין האמת.

הפרסומאית יפית גרינברג, המוכרת בשם ג. יפית, הלכה לעולמה בגיל 70, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן.

עוד באותו נושא

ברוך דיין האמת: בגיל 97 נפטר יעקב זילברשטיין


4

גרינברג הייתה פרסומאית ואשת עסקים ישראלית. היא הבעלים של קבוצת הפרסום: "ג. יפית תקשורת". גרינברג מפורסמת במיוחד בזכות כתבות וקמפיינים פרסומיים בהם היא ממליצה לרכוש מוצרים, בהתבסס על מחקרים ובדיקות שערכה.

גרינברג נולדה בשם יפה מימון בבני ברק למשפחה מסורתית יוצאי טריפולי. למדה בבית ספר תיכון עירוני דתי בני ברק והיא בעלת תואר ראשון בחינוך וגאוגרפיה באוניברסיטת בר-אילן.

עד לעליית ערוצי הטלוויזיה המסחרית בישראל, הייתה ידועה במדורים הפרסומיים שכתבה בעיתונות תחת הכותרת "כדאי" ובחתימתה "ג. יפית", בהם פרסמה מוצרים ושירותים בכתבות תחקיר אינפורמטיביות, שהוסיפו לקורא ערך מוסף על הנושא אותו סקרה.

הקמפיינים שלה זכו להצלחה מסחרית, וכן הופיעו במדדי האפקטיביות של גלובס ודה-מרקר. עם השנים, צירפה גרינברג לעסקיה הפרסומיים את כלתה מאיה ישעיהו והן מופיעות יחד בפרסומות.

עם לקוחותיה נמנות מן החברות הגדולות בישראל: סנו, הוט, תנובה, שטראוס עלית, ישראכרט, שירותי בריאות כללית, סופר פארם, טרה ועוד.

במהלך השנים פנתה ג. יפית גם לעסקי נדל"ן ועסקי השקעות. חברות בבעלותה בנו את פרויקט "אנטוקולסקי" בסגנון ה"באוהאוס", אחד הפרויקטים היוקרתיים בתל אביב.

בשנת 2013 ניהלה ג. יפית מגעים עם רון לאודר כדי לרכוש את חלקו בערוץ 10 (30%). ביוני 2014 עמדה בראש קבוצת משקיעים שרכשה את רשת חנויות הספרים סטימצקי.

בשנת 2017 השיקה ג. יפית את גרופיס. הום בשיתוף דנית ציון-דואן, בעלת משרד עו"ד בתחום הנדל"ן. ויוסי שניידר מומחה במיסוי ונדל"ן. מטרת המיזם היא להקל על התאגדות של קבוצות רכישה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אישה מאד חכמה. הייתי פעם בסמנריון מכירות של נ
Aladdin | 30-11-2021 10:23
אישה מאד חכמה. הייתי פעם בסמנריון מכירות של ניר דובדבני בו גם היא השתתפה כמרצה אורחת. אשה מדהימה.
2
כן ירבו נשים...
ירמי | 30-11-2021 11:04
כן ירבו נשים כאלו בישראל.
3
אוי, כל כך...
אחת שאיכפת לה | 01-12-2021 2:10
אוי, כל כך עצוב ג. יפית. נפטרה. ברוך דיין האמת.???????????????? ת. נ. צ. ב. ה.???????????????? יהי זיכרה ברוך????????????????