
הזמרת והכוכבת, נטע ברזילי, נמצאת כעת בארצות הברית בהקלטות ובפגישות עם חברת דיסני s-curve העולמית שהחתימה אותה לחוזה אמן.
במסגרת שהותה בארה"ב ברזילי הופיעה אמש (ראשון) הופיעה במשחק ה NBA עם הלהיט שלה "באסה סבבה" במשחק של clippers נגד warriors שנערך בלוס אנג'לס בthe Staples center. האירוע נערך יחד עם הדלקת נרות של הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס.
צפו בנטע מופיעה בNBA:

WhatsApp Video 2021-11-28 at 22.43.53| צילום: (צילום: יחצ)