כפי שפורסם בסרוגים, נשיא המדינה יצחק הרצוג יגיע היום למערת המכפלה להדלקת נר ראשון של חנוכה.
מחוץ למערה יתייצבו אנשי שמאל קיצוני כדי למחות. בין הבאים יהיה גם ח"כ מוסי רז ממרצ שמתנגד להגעת הנשיא לעיר האבות. ח"כ רז: "ההתנחלות בחברון היא מהבוטות שבעוולות הכיבוש. כשהנשיא מגיע להדליק בה נר הוא מכשיר אותה. אני גאה לעמוד לצד מי שלא נותנים לזה לעבור בשתיקה."
עוד באותו נושא
חברי מרצ על ההחלטה של הנשיא הרצוג: "עצוב"גיא עזרא, בנצי רובין

מולו יתייצב ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) תושב קרית ארבע, שישתתף בהדלקה עם הנשיא, אך לא יוותר על עימות מול מפגיני השמאל בחוץ.

בן גביר בהר חברון| צילום: בן גביר בהר חברון
ח"כ בן גביר מסר: "מול מפגינים חשוכים ואנטי יהודים, נדליק את אור החנוכה במערת המכפלה, שם קבורים אמותינו ואבותינו הקדושים ונגרש את החושך המאיים על המשך המורשת היהודית בארצנו".

תגובות
מזל שאתה בכנסת הלוואי בבחירות הבאות בקואליציה