
לאחר שהתנשא על ח"כ אורית סטרוק, תקף את ח"כ שלמה קרעי, השר אלי אבידר לא חוסך ביקורת וממשיך במתקפות – הפעם על הקואליציה בה הוא חבר.

WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.15 (1)
"נלחמנו על זה שנה וחצי ברחובות"

"לבנט יש מזל, ניתנה לו ההזדמנות להיות ראש ממשלה בממשלת שינוי והוא לא ממצה את הפוטנציאל שלו. אם בנט ושקד לא רוצים להעביר את החוק שאוסר על נאשם לכהן, לא צריך להעביר דברים שלהם. נלחמנו על זה שנה וחצי ברחובות", אמר בהתייחס לחוק האוסר על נאשם בפלילים לכהן כרה״מ.

WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.15
עוד באותו נושא
השר אלי אבידר מתנשא על אורית סטרוק • צפובנצי רובין, אוריאל בארי

בהתייחס למצב הדמוקרטיה הישראלית תחת ממשלת השינוי: ״מצב הדמוקרטיה הישראלית לא יותר טוב ממה שהיה בתקופת נתניהו. חוק הסמכויות הוא חוק שלא צריך להיות במדינה דמוקרטית״

WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.14
אלי אבידר אם תמשיך ככה אני עלולה להצביע לך...אחרי שכבר החלטתי שלא אצביע לאף אחד בבחירות הבאות.