חדשות

אלי אבידר במתקפה: "לא צריך להעביר דברים שלהם"

אחרי סטרוק וקרעי, הגיע תורו של בנט: השר אלי אבידר לא חוסך ביקורת חריפה גם על לא אחר מאשר רה"מ בממשלה בה הוא מכהן כשר. "לא צריך להעביר דברים שלהם", אמר בהתייחסות לבנט ושקד

אבידר. (יונתן זינדל/פלאש 90)

לאחר שהתנשא על ח"כ אורית סטרוק, תקף את ח"כ שלמה קרעי, השר אלי אבידר לא חוסך ביקורת וממשיך במתקפות – הפעם על הקואליציה בה הוא חבר.

WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.15 (1)
WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.15 (1)

"נלחמנו על זה שנה וחצי ברחובות"

אבידר בהפגנות בלפור, ארכיון (נעם רבקין פאנטון/ פלאש 90)

"לבנט יש מזל, ניתנה לו ההזדמנות להיות ראש ממשלה בממשלת שינוי והוא לא ממצה את הפוטנציאל שלו. אם בנט ושקד לא רוצים להעביר את החוק שאוסר על נאשם לכהן, לא צריך להעביר דברים שלהם. נלחמנו על זה שנה וחצי ברחובות", אמר בהתייחס לחוק האוסר על נאשם בפלילים לכהן כרה״מ.

WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.15
WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.15
בנצי רובין, אוריאל בארי

בהתייחס למצב הדמוקרטיה הישראלית תחת ממשלת השינוי: ״מצב הדמוקרטיה הישראלית לא יותר טוב ממה שהיה בתקופת נתניהו. חוק הסמכויות הוא חוק שלא צריך להיות במדינה דמוקרטית״

WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.14
WhatsApp Video 2021-11-27 at 17.35.14

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

46 תגובות
37
לאה
27.11.21

אלי אבידר אם תמשיך ככה אני עלולה להצביע לך...אחרי שכבר החלטתי שלא אצביע לאף אחד בבחירות הבאות.

הצטרפו אלינו