היום (חמישי) בנו של מוקי חוגג בר מצווה, והזמר שיתף את התחושות שלו בפוסט מרגש במיוחד.
זמר בתפילין
"ברוך שפטרנו מעונשו של זה" הוא פתח, "זכיתי היום להעלות לתורה את הילד-קסם שלי, שיה, שי-יה, מתנת האל שלנו".
על האירוע עצמו הוא סיפר: "התרגשנו ושמחנו ושתינו קצת יין על הבוקר וסוכריות באוויר".
הוא סיים באיחולים לבנו: "אוהב אותך נסיך שלי, ברכה על ראשך ושמחה בליבך וגאווה גדולה להורים שלך שקרועים עליך".
תמיד כיף לנו לראות את הזמרים הגדולים שלנו מחוברים ליהדות ולמסורת, ומזל טוב לשיה הנסיך!





תגובות
ברוך ה שהוא השתנה לטובה, פעם היה מזה אנטי
מזל טוב נחת מהילד
מזל טוב לבר המצוה הרבה נחת להורים