ועדת הבדיקה: לא נחקור את סרסור הסוהרות בשב"ס - סרוגים

ועדת הבדיקה: לא נחקור את סרסור הסוהרות בשב"ס

ועדת הבדיקה הממשלתית מסרבת לדון בנושא סרסור הסוהרות בכלא גלבוע: "נושא זה, שעניינו חשד להתנהגות פסולה כלפי סוהרות לפני שנים מספר, אינו עניין לבדיקתנו"

ועדת הבדיקה: לא נחקור את סרסור הסוהרות בשב"ס
  כלא גילבוע ארכיון, למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש 90)

הוועדה לחקירת בריחת האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע בהתייחסות ראשונה לפרשיית הסרסור בסוהרות.

"אתמול הזכיר מפקד בית סוהר גלבוע גנ"מ פרדי בן שטרית, בעדותו את הנושא של "הסרסרות בסוהרות חיילות" כדבריו", נאמר בהודעת הוועדה.

עוד באותו נושא

מפקד כלא גלבוע: "סומנתי על ידי נציבת שב"ס"

"מטבע הדברים, עלה הנושא לכותרות. נשמעו אמירות שלפיהן נושא זה טעון בדיקה, וכן עלתה האפשרות שוועדת הבדיקה שלנו תבדוק את הנושא. ועדת הבדיקה מוצאת לנכון להבהיר כי נושא זה, שעניינו חשד להתנהגות פסולה כלפי סוהרות לפני שנים מספר, אינו עניין לבדיקתנו. מה עוד, שנמסר כי עניין זה נחקר בעבר. סומכים אנו על הגורמים המוסמכים כי יתנו דעתם לסוגיה זו שעלתה אתמול."

ועדת הבדיקה הממשלתית (פלאש90)

הפרשה נחשפה לפני שלוש שנים על ידי לירן לוי, שחשף כי שירות בתי הסוהר הצביו סוהרות שהיו בשירות חובה, באגפים הבטחוניים לפי בקשתם של המחבלים הכלואים. האסירים דרשו סוהרות ספציפיות, להם שיגרו קללות והטרדות מיניות.

בינתים ברשת מופצת עצומה הקוראת להקמת ועדת חקירה לפרטי הפרשה. "סיפור ניצול הסוהרות והחיילות בכלא גלבוע ע"י מפקדים בשב"ס כפי שפורסם היום טילטל את כולנו. יש כאן כשל של גוף רשמי במדינה, שרואה בנשים חפץ וכלי שרת למשימותיו. לא ניתן לשתוק על כך!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
"ניצול מיני באישור המוסדות"
משה | 25-11-2021 12:18
ממש בושה שיש צורך לבקש משר לבטחון הפנים לחקור כשהדבר ברור שעליו לחקור . נשים זה לא הפקר של בעלי-תפקידים , אלא יש דברים בגו?
2
למה פקידה פלוגתית זה לא חפץ?
חד | 25-11-2021 13:46
יאללה עם הצדקנות
3
אם זאת היתה...
הלן הופמן | 25-11-2021 13:49
אם זאת היתה הבת דל כל אחד מהם כוווווולם היו כבר מזמן בכלא!
4
אז מסתבר שביבי...
רון | 25-11-2021 14:15
אז מסתבר שביבי העביר לחמאס יותר מאשר מזוודות כסף כדי לשמור על שקט. סרסוריהו ומשרתיו הכריחו חיילות חובה לשרת את הסטיות של הגרועים המחבלים בכלא גלבוע. מאז שבנט גאל אותנו משלטון סרסוריהו נפסק הסירסור בבנות ישראל והאסירים החליטו לברוח מהכלא בגלל 'הרעת תנאים'
איך הרעת...
ror | 25-11-2021 19:19
איך הרעת תנאים, לא שינו שום דבר בתנאי הכלא ועדיין להיות אסיר ביטחוני זה גן עדן. הם ברחו בגלל הלחץ של החמאס וגם כי הם חשבו שיצליחו לברוח, בסוף ראו שזה לא השתלם ונתפסו. הרי ידוע לכולם שהם לא באמת ניסו לברוח אם אחרי כמה ימים תפסו את כולם. הם גם יודעים שטוב להם כאן בכלא מאשר ברשות או בעזה
עם כל...
דנה | 25-11-2021 14:58
עם כל הביקורת שיש לי על ביבי. לא חושבת שאפשר להאשים אותו בעל דבר. לא בטוח שידע על כך והוא גם לא אמור להתערב בהחלטות של גורמים אחרים. אם כי הוא זה שהיה מנהיג המדינה ובמשמורת שלו קרו הרבה דברים נתעבים. אי אפשר להאשים אותו הוא היה עסוק......
5
ברור לא נברר.כשנציגי...
משה | 26-11-2021 13:30
ברור לא נברר.כשנציגי המדינה.מסרסרים מותר אין איסור להעסיק בזנות חחח.מדינה לתפארת.
6
מה ביבי מה,...
רון | 28-11-2021 10:20
מה ביבי מה, הועדה היא של הממשלה הנוכחית.. לאור הפאשיזם של חוק הסמכויות והתו השחור, לא פלא שלא איכפת להם גם מסרסור של טובות בנותינו... פושעים מסריחים, צריכים ללכת לכלא