כתב האישום נגד רוצח אלדד פרי: תיצפת, ירה ונמלט - סרוגים

כתב האישום נגד רוצח אלדד פרי: תיצפת, ירה ונמלט

חמישה שבועות לאחר רצח אלדד פרי, הגישה היום הפרקליטות כתב אישום נגד דניאל קדר, שלפי כתב האישום רצח את פרי בגלל חוב של 2.6 מיליון שקלים על דירות שקנה ולא קיבל

author-image
כתב האישום נגד רוצח אלדד פרי: תיצפת, ירה ונמלט
  הנאשם ברצח. דניאל קדר (רועי אלימה/פלאש90)

בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, הוגש היום כתב אישום נגד דניאל קדר באשמת רצח איש הנדל"ן הסרוג אלדד פרי לפני כחמישה שבועות.

פרי נרצח בצאתו מבית הכנסת בעיר מגוריו – רחובות, והמשטרה פענחה את הרצח בתוך זמן קצר, והגיעה לקדר, שהיה אחד מרוכשי הפרויקטים בחברת הבניה של פרי שהגיעה לחדלות פרעון.

עוד באותו נושא

הותר לפרסום: איש העסקים שנרצח – אלדד פרי


5

הנרצח אלדד פרי (יונתן זינדל/פלאש90)

קדר רכש עבורו ועבור בנו, דירה בסך של 2.26 מיליון שקל, וקיבל ערבות אישית, אך כשהחברה של פרי נקלעה למשבר, הוא ועוד מאות רוכשים הבינו שלא יקבלו את הדירה והחלו בהליך של 'כינוס נכסים' וזאת שנתיים לאחר ששילמו את הכסף.

רצח בגלל חובות

לפני כחצי שנה, במסגרת הליך כינוס הנכסים, נאמר לקדר כי הוא נדרש להוסיף סכום של 1.3 מיליון שקל, וזאת כדי שהחברה תוכל להשלים את בניית הפרויקט והוא יקבל את שתי הדירות שרכש עבורו ועבור בנו.

זירת הרצח ברחובות (פלאש90)

על פי כתב האישום, כחודש לאחר מכן, החל קדר לתצפת על ביתו וסביבת מגוריו של פרי, כשהוא מחכה לו ליד ביתו, נוסע איתו לבית הכנסת בו התפלל ומכין את הקרקע לרצח. הוא חזר על התצפיות מספר פעמים, בהפרשים גדולים, עד שבחודש אוקטובר, ארב לפרי בבית בית הכנסת, וביום שישי, עם בואו להתפילה ירה בו 7 כדורים ונמלט.

"בתאריך 15.10.21 סמוך לשעה 05:43 יצא הנאשם מביתו, חמוש באקדח, כשהוא רוכב על האופנוע, במטרה לממש את החלטתו להמית את המנוח. במטרה למנוע את איתורו, כיסה הנאשם את לוחית הזיהוי של האופנוע בסרט דביק בצבע אטום.

הנאשם נסע לרחובות, הגיע לחניית בית הכנסת והמתין במקום להגעת המנוח. סמוך לשעה 06:17 הגיע המנוח עם המרצדס, וחנה בחניית בית הכנסת. הנאשם, אשר הבחין במנוח, צעד לעברו, או אז ירה הנאשם 7 כדורים אל עבר ראשו , חזהו, גבו, זרועו השמאלית וירכו השמאלית של המנוח. לאחר שסיים לירות במנוח, נמלט הנאשם מהמקום על גבי האופנוע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו