נורא: מכר עותק של "משחק הדיונון" ונידון למוות - סרוגים

נורא: מכר עותק של "משחק הדיונון" ונידון למוות

תושב צפון קוריאה הבריח את הסדרה דרום קוראינית "משחק הדיונון" ומכר אותו למספר סטודנטים וכעת הוא נידון לעונש מוות. אחד הסטודנטים שקנו את העותק נידון למאסר עולם ומספר סטודנטים אחרים נידנו ל5 שנות עבודת פרך

author-image
נורא: מכר עותק של "משחק הדיונון" ונידון למוות
  (צילום: YOUNGKYU PARK)

תושב צפון קוריאה הורשע בהברחה ומכירת עותקים של הלהיט הדרום קוריאני – "משחק הדיונון" בצפון קוריאה. אותו אדם קיבל גזר דין מוות על ידי כיתת יורים, לאחר שהרשויות תפסו 7 תלמידי תיכון צופים בתוכנית.

אותו אדם חזר מסין והבריח בכונן USB נסתר את הגרסה הדיגיטלית של הסדרה הדרום קוריאנית המצליחה. המבריח מכר מספר עותקים לכמה אנשים ונתפס על ידי רשויות המדינה. הוא נידון למוות על ידי כיתת יורים, דמיון מצמרר לאחת השיטות שבהן נהרגות גם דמויות בסדרה.

(צילום: Noh Juhan | Netflix)

עוד דווח כי אחד התלמידים שקנה את העותק נידון למאסר עולם ומספר תלמידים אחרים נידנו ל5 שנות עבודת פרך.

כזכור, לצפון קוריאה חל איסור קפדני על הכנסת חומרים מהמערב ומדרום קוריאה אל תוך המדינה וכעת נערכים מבצע מיוחד וחיפושים בבית הספר של התלמידים כדי למצוא עוד תכנים כאלו.

עוד באותו נושא

מה חושב ממציא משחקי הילדים על משחק הדיונון?

עוד דווח כי חלק מהמורים פוטרו או עלולים לעמוד בפני גירוש לעבוד במכרות מרוחקים כעונש.

מעצרם של שבעת התלמידים הוא למעשה יישום ראשון של החוק החדש: 'חיסול המחשבה והתרבות הריאקציונרית' שהתקבל לא ממזמן, בתיק שבו מעורבים קטינים. החוק, שעבר בשנה שעברה, מתיר עונש מוות מקסימלי על צפייה, שמירה או הפצה של מדיה ממדינות קפיטליסטיות, במיוחד מדרום קוריאה וארה"ב.

(צילום: Noh Juhan | Netflix)

מרואיין אנונימי אמר: "התושבים בחרדה, כולם ייחקרו ללא רחמים עד שהרשויות יגלו כיצד הסדרה הוברחה פנימה כשהגבול סגור בגלל מגיפת הקורונה"

העונשים לא יסתכמו על המבריח והצופים בסדרה, גם אחרים ללא קשר לאירוע יישאו באחריות, לפי המקור.

"הממשלה מתייחסת ברצינות רבה לאירוע הזה, ואומרת שהחינוך של התלמידים נמצא בהזנחה. הוועד המרכזי פיטר את מנהל בית הספר, מזכירת הנוער שלהם והמורה שלהם". עוד הוסיף: "הם יישלחו לעבוד במכרות פחם או יוגלו לאזורים כפריים במדינה, כך ששאר מורי בתי ספר חוששים שזה עלול לקרות גם להם אם גם אחד מתלמידיהם ייקלע לחקירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו