"איש על הירח": אור קולונברג בסינגל חדש - סרוגים

"איש על הירח": אור קולונברג בסינגל חדש

אחרי השירים 'טוקיו', 'צידה לדרך' ו'מזח' אור קולנברג מוציא לאור סינגל חדש בשם: 'איש על הירח' העוסק בקונפליקטים חברתיים, אידאולוגיים, משפחתיים

"איש על הירח": אור קולונברג בסינגל חדש
  (צילום: מאיר יזידי)

הזמר אור קולנברג עובד כרגע על אלבום ראשון, לאחר שהוציא בקיץ האחרון את הסינגל 'מזח', אור חוזר אלינו עם סינגל חדש הנקרא: 'איש על הירח' בדרך לאלבום הבכורה.

בעוד ש'מזח' דיבר על הכמיהה לשלווה פנימית, 'איש על הירח' מדבר על סתירה פנימית הקיימת בינו ובין עצמו. קונפליקטים, אנשים חיים ונושמים אותם מדי יום, אור, קונפליקטים בינינו ובין עצמנו, 'איש על הירח' עוסק באחרון שבהם.

הרבה פעמים אור מרגיש שחיות בתוכו שתי ישויות – אור שעל הארץ מול אור שעל הירח, האחד מפוקס על חייו אל מול האחד 'שמעופף לו בחלל' וחי בעולמות שלו. רוב האנשים בעולם ראליסטיים ומעדיפים לחיות עם שתי רגליים על הקרקע, קשה להם להאמין שאפשר להתקיים בדרך אחרת.

במדינה ובימים בהם אנחנו מלאים במחלוקות ופילוגים, ימין ושמאל, דתיים חרדים וחילונים, יהודים וערבים, ועוד… דווקא עכשיו מתאימה הקריאה שבשיר, הקריאה ללכת בשביל שמחבר ומקשר אותנו, 'אם רק נלך בו יחד'. מי מאתנו לא חווה קונפליקטים פנימיים?

נדמה שכל צד מושך לעולם שלו בעקשנות יתרה, אבל מה יקרה אם רק נחליט ללכת יד ביד עם שני הצדדים? נהיה קצת על הארץ וקצת על הירח ונמצא את אותו השביל עליו אור מדבר בשיר – שביל של השלמה, קבלה עצמית וקבלת האחר.

האזינו לשיר החדש 'איש על הירח':

מילים:

איש על הירח איך הגעת עד לשם?
להאיר את העולם יושב כך סתם?
נכון ששם מלמעלה
אור בוהק יותר חזק
וקשה לך לראות הכל משם

רד משם
בוא לכאן אלינו

יש צד אחד
וצד שני
וקיר עובר באמצע
ויש גם שביל
שמחבר
שיקשר
אם רק נלך בו יחד

איש שעל הארץ
שם בין כל הרעשים
עם אינספור הרעשים
אתה מרחיק
האור שכאן למעלה
שבחושך הוא זוהר
על כולנו הוא שומר
וזה מספיק

לך משם בוא לכאן אליי
יש צד אחד..

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו