יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו התארח בהתוועדות המרכזית בכפר חב"ד. צפו בנאום המלא:

10000000_187704513563364_8562509677407115383_n
"חב"ד אצלי זה במשפחה", אמר נתניהו. "אני רוצה להצדיע לכם, תמשיכו במלאכת הקודש הזו. היום הזה לצערי מהול בעצב גדול. חזרנו היום מהשבעה של אליהו קיי שנלקח מאתנו על ידי מרצח נתעב. אלי רצה שלום עלי אדמות".
עוד באותו נושא
פיגוע הירי בירושלים: שיפור במצב הפצוע קשהמתי ברנהרט

"אני אומר כשאומרים לי שלום עושים עם אויב אני אומר שלום עושים עם אויב שרוצה לעשות שלום. אתם יודעים איך הרבי מילובביץ' קרא לאו"ם? בית השקר הנצחי".




תגובות
בא לקושש קולות
האיש שיודע להגיד א. המילים הנכונות בכל עת להביט למציאות בעיניים ולא לחיות באשליות ושקרים שהחוקים על ידי אנשים שהכסוי על ראשם מסתיר תאוות ןגחמות שנלקחו במרמה וצביעות ...
התגעגעני לשמוע אותך ביבי היקר. באמת חסר כאן מנהיג שידבר ויוביל את העם. כולני כאן מחכים למנהיג בנימין נתניהו. שיחזור להוביל את ישראל.
מזמין את ראשי חב״ד לשרימפס על האש בקיסריה