פרוייקטור הקורונה לקבינט: רואים עלייה מטרידה - סרוגים

פרוייקטור הקורונה לקבינט: רואים עלייה מטרידה

במהלך ישיבת קבינט הקורונה, הדגיש בנט את החשיבות בחיסוני הילדים על מנת להמשיך להגן על האוכלוסייה. פרוייקטור הקורונה זרקא: "ממליצים להגביר את אכיפת התו הירוק"

פרוייקטור הקורונה לקבינט: רואים עלייה מטרידה
  (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

קבינט הקורונה מתכנס בשעה זו בעקבות עליית מקדם ההדבקה והתחלת חיסוני הילדים.

"גל באירופה"

"יש גל חזק מאד וקשה מאד של זן הדלתא שמכה בעולם במזרח אירופה ועכשיו גם במערב אירופה", אמר בנט בתחילת הדיון.

עוד באותו נושא

ראש ממשלת הולנד: מתנגדי החיסונים הם אידיוטים

"אוסטריה בסגר כללי, רואים זינוק במספרים גבוהים בכמה מדינות. זה נובע להבנתי בעיקר מהעובדה שהם לא עשו את הבוסטרים בזמן. אצלנו בישראל אנחנו שולטים בצורה טובה במגפה".

לתת רוח גבית לחיסוני ילדים

"כאן בישראל יש מגמה מטרידה של תחלואת ילדים. בתחום הקשים והמונשמים המספרים הם טובים אבל אנחנו יודעים שתחלואה גם מביאה חולים קשים בהמשך. יצאנו היום לדרך עם מבצע חיסוני הילדים. יש בעולם כ-3 מיליון ילדים שהתחסנו. מאד חשוב שניתן רוח גבית למהלך הזה".

בנט המשיך להדגיש את חשיבות חיסוני הילדים: "אנחנו פשוט עושים קמפיין הסברה שעיקרו שקיפות. מסבירים שהחיסונים בטוחים, מנסיוני, חלק מהדברים עלולים לצאת החוצה אז בבקשה לא לומר דברים שעלולים לפגוע בקמפיין".

עלייה מדאיגה

פרוייקטור הקורונה, הפרופסור סלמאן זרקא, אמר בפתח דבריו כי "העלייה החדה של המאומתים באירופה לא מעודדת בלשון המעטה. בשל ירידה במוגנות בחודש הבא יהיו לא מעט בני 15-12 שיצטרכו לקבל את הבוסטר".

"בעלייה מסוימת מבחינת החיוביים. התמונה הגדולה מראה מגמת ירידה, אבל אם עושים פוקוס רואים עלייה של 60 מקרים מידי יום וזה מטריד. מבחינת המאושפזים אנחנו במגמת ירידה שנשמרת. אנו ממליצים על הגברת חיסונים והגברת אכיפה על התו הירוק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה קשור תו ירוק למניעת קורונה? שקיפות? תקראו,
נזק/תועלת | 24-11-2021 11:16
באיזו רשות ובאיזה זכות מוסרית אתם מחליטים להמר על ההשלכות הלא בדוקות כלל ועיקר של סיכוני החיסונים, לא לטווח הבינוני ולא לטווח הארוך?! ועכשיו על הילדים שלנו?! והכל רק בשביל להעשיר חברות מסחריות שקנו את נשמתכם...? או שחלקכם פשוט עובדים בהתנדבות כמקדמי מכירות של פייזר? לפי פרופסור ברבש ועוד כמה דוגמאות מצויות כולל מכוני מחקר יוקרתיים כמו מכון ויצמן ששותף של פייזר משנת 2016...ועוד רבים רבים שמקבלים מימון שוטף מפייזר...שהם רק קצה המזלג הנגלה של הסיר הנפוח המכוסה, הרי שנמכרנו חופשי בהסכם חסוי לעשרות שנים...חברים תתעוררו, אין יותר מקום לאמון עיוור! חשדהו וחשדהו וחשדהו!!!
2
יש תרופה מוכחת שלא מאפשרים הכשרתה חייב לקרוא,
אין יותר אמון עיוור | 24-11-2021 13:03
תקתקו בגוגל FLCCC , אתר שהקימו רופאים יקרים ובלתי משוחדים בארהב שנקעה נפשם מהמשך שיווק המגיפה עבור החיסונים ותגלו שיש הרבה מקומות בעולם שמטפלים בהצלחה יתרה בקורונה בעזרת איברמקטין, תרופה מצויה וזולה מאוד ללא כל תופעות לוואי, עם תוצאות מדהימות בהצלת חיים...אז תשאלו, למה לא קונים את הרעיון ומשתמשים בכך דחוף להצלת חיים?! תשובה יש אינטרס ממוני עצום לבעלי הון בגודל של תקציב המדינה, שבעטיו גוייסו מומחים ומכונים מובילים שלא מאפשרים לפייק ניוז וקונספירציות להפריע להם בהקמת שוק צרכנים כרוני לחיסונים, שיכניס מאות מיליארדים...וכך מקבלים את הנצחת המגיפה, ועכשיו גם שיווק החיסונים לילדים שממש לא צריכים את זה בעליל בפרט כשיש אמצעי מניעה לקורונה וגם כפי שתקראו תרופה זולה ויעילה ...וממשיכים את השיווק הזה גם במחיר של נפטרים שיכלו להציל אותם...תקראו ולא תאמינו!!!