ג'ונסון להרצוג: "הנקודה על איראן ברורה - אין הרבה זמן" - סרוגים

ג'ונסון להרצוג: "הנקודה על איראן ברורה – אין הרבה זמן"

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון והתייחס לאיום הגרעין האיראני: "מצפים מבעלות בריתנו במשא ומתן זה להיות תקיפות ככל האפשר"

ג'ונסון להרצוג: "הנקודה על איראן ברורה - אין הרבה זמן"
  (צילום: קובי גדעון\לע"מ)

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום (שלישי) עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון במעונו הרשמי ברחוב דאונינג 10 בלונדון. בפתח הפגישה התייחס לאיום האיראני, זאת על רקע חידוש השיחות על הסכם הגרעין בשבוע הבא. לפני הפגישה הרצוג שוחח עם ראש הממשלה נפתלי בנט כדי לגבש חזית אחידה בזירה הבינלאומית בכל הנוגע לנושא הגרעין האיראני.

(צילום: קובי גדעון\לע"מ)

הרצוג הבהיר לג'ונסון כי "ישראל מצפה מבעלות בריתה להיות קשוחות מול איראן, כיוון שאנחנו לא מאמינים שהם פועלים בתום לב. רק אם הם יחשבו שכל האופציות על השולחן – דברים יוכלו להתקדם בכיוון הנכון". ראש הממשלה הבריטי אמר בתגובה להרצוג כי "הנקודה של ישראל בעניין איראן ברורה מאד – אנחנו רואים מצב שבו לעולם אין הרבה מאוד זמן לטיפול בבעיה הזו".

(צילום: קובי גדעון\לע"מ)

הנשיא הוסיף והודה לג'ונסון על הוצאת ארגון חמאס מחוץ לחוק בבריטניה. לדבריו, "זהו מסר חשוב מאוד לארגוני טרור ולארגונים רדיקלים עולמיים אחרים שמנסים לערער את המצב במזרח התיכון". בתגובה ג'ונסון אמר כי הוא "חושב שזו הייתה החלטה נכונה. זו הייתה החלטה קשה ושנויה במחלוקת אבל אני חושב שזה הדבר הנכון, ודרך אגב זו החלטה שלדעתי התקבלה כמעט באופן מיידי לאור האירוע המחריד שראינו בישראל. אירוע נורא, נורא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו