מתנגד החיסונים שוב השתתף בישיבת סיעת הליכוד

מתנגד החיסונים שוב השתתף בישיבת סיעת הליכוד

משה פייגלין ידוע בתור מבקר חריף של המדיניות הממשלתית בעניין הקורונה. אתמול לאחר השתתפות בהפגנת מתנגדי חיסונים, הוא השתתף שוב בישיבת הליכוד. האם הליכוד מביע מחאה נגדו?

author-image
מתנגד החיסונים שוב השתתף בישיבת הליכוד
  צילום: פלאש 90

האם הליכוד מעודד את תנועת מתנגדי החיסונים ונותן רוח גבית לביקורת השקרית נגד משרד הבריאות?

מאז הודיע על חזרתו לתנועת הליכוד, משה פייגלין מרבה להגיע לישיבות הסיעה של הליכוד שמתכנסת מידי יום שני בכנסת, כולל הישיבה שהתקיימה אתמול.

פייגלין הגיע לישיבה לאחר שהשתתף בהפגנה גדולה שהתקיימה מחוץ למשכן הכנסת של תנועות מחאה כמו מח"צ (מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה) ואזרחים רבים שמחו נגד מדיניות "התו הירוק", מבצע חיסוני הילדים ואף עם אנשים שקראו שם קריאות "נאצים" נגד מקבלי ההחלטות.

פייגלין יושב לא הרחק מנתניהו (צילום: בנצי רובין/סרוגים)

אחרי אותה הפגנה, נכנס חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין לישיבת הליכוד, וישב לא הרחק מראש האופוזיציה נתניהו, אותו נתניהו שניהל את המאבק בקורונה עד לפני חצי שנה ובין היתר ממשלתו יזמה את אותם חוקי קורונה שפייגלין מכנה "דרקונייים".

לשאלת סרוגים האם הליכוד תומך בעמדותיו של פייגלין, במפלגה בחרו שלא להגיב.

צריך לציין שמכיוון שפייגלין הוא חבר כנסת לשעבר, הוא בעל אישור כניסה קבוע לכנסת ולא צריך הזמנה. כמו כן פייגלין הוא חבר ליכוד, וכמו רבים, הוא מגיע להשתתף בישיבות של הליכוד, כמו ח"כים לשעבר כדוגמת אסנת מארק.

למרות זאת, ישנה הטענה שעצם השתתפותו באירוע רשמי של הליכוד, מעניק לו לגיטימציה ציבורית.

עוד באותו נושא

נתניהו על הגבלת כהונה: "נבטל את החוק"


24

פייגלין: "סין זה כאן ממש"

פייגלין עצמו התראיין לסרוגים ואמר: "המדינה לקחה לך את הילד. אתם קולטים מה קורה פה? המדינה לקחה ממך את ההורות שלך על הילד שלך. יש מקרים מאוד בודדים וקיצוניים בהם שירותי הרווחה לוקחת את הילד מידי ההורים, ופה זה קורה לכל מדינת ישראל. זו המציאות. זה לא יאומן."

עוד הוא הוסיף: "זה לא רק על חיסוני ילדים, זה ימשיך לכל נושא ולכל תחום. סין זה כאן ממש. זו דוגמה למכלול שלם של חוקים דרקוניים נוסח סין. אנחנו מייבאים מסין לא רק מוצרי צריכה, אלא גם ערכים. אין יותר חופש הפרט, זכויות אדם, גם דמוקרטיה הפכה להיות בדיחה."

ההפגנה מול הכנסת

הפגנת מתנגדי חיסונים

פייגלין התייחס לכאורה לסעיף שאמור להתיר הורדת גיל ההסכמה לחיסון ל-14 (ללא אישור הורים), למרות שסעיף כזה לא הופיע אתמול בחוק הקורונה שהוארך שוב.

עוד באותו נושא

פייגלין השתולל בוועדה ונטש: "את משקרת". צפו


97

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין ידוע בהתבטאויותיו הקיצוניות נגד ההתמודדות של הרשויות מול נגיף הקורונה ואך אמר בעבר: "ה-FDA אישר להזריק לילדים בני 5 ומעלה, ילדים שלא נמצאים בשום סכנה מיוחדת, חומר שעל פי נתוני מערכת הדווח הרשמית האמריקנית VAERS, כבר הרג למעלה מ-16,000 בני אדם – ובפועל כנראה כבר הרג הרבה הרבה יותר".

בעבר אף נאלץ להודות בטעויות שהפיץ ברשתות החברתיות שהוא מתפעל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
איזו כתבה מגמתית.
יאיר | 23-11-2021 12:43
אתם המיעוט שבמיעוט שעדיין תומך בבנט (יש אפילו יותר תומכים למרצ מלבנט). על כל פנים, פייגלין צודק בעניין הכפייה. לא יכול להיות שהמדינה תכפה על ילדים להתחסן בחיסון עם אישור חירום במחלה שלא פוגעת בהם (ולכן הם לא במצב חירום). גם כפיית אישור הבוסטר על כלל האוכלוסייה עוד בטרם אושר אפילו באישור חירום בFDA זה דבר שלא יעלה על הדעת במדינה שקוראית לעצמה דמוקרטית. וביבי דווקא הקפיד לחכות לאישור FDA ולא כפה על אזרחים חיסונים כמו בנט.
כמה שאת...
ישראל ססובר | 23-11-2021 14:37
כמה שאת צודקת..ונזהרת בלשונך..הנאשם בפלילים..הוא הרעה החולה של מדינת ישראל ייקח עשורים לתקן את הזקים שלו
רואים שלא...
קצת לברר לפני שמגיבים | 23-11-2021 13:38
רואים שלא בדקת בעצמך את העובדות, אלא סמכת על תקשורת ופוליטיקאים אינטרסנטים
הנאשם כפה עצמו עלינו
שרה | 23-11-2021 12:58
הנאשם כפה את נוכחותו על תושבי המדינה תוך ניצול כספי המדינה לבחירות מיותרותבגלל המשפטים שלו. הנאשם כפה בזבוזים ותשלטמים לצורכי משפחתו והותיר אותנו חסרי ישע מולו זה יותר חמור מהחיסון
2
אנחנו לא מתנגדים לחיסונים פשוט לא מאמינים
ביביסט | 23-11-2021 12:51
לתיקשורת ולממשלת המיעוט
אתה לא מאמין לביבי? ביב הביא חיסונים ואמר שחי
Aladdin | 23-11-2021 13:47
אתה לא מאמין לביבי? ביב הביא חיסונים ואמר שחייבים להתחסן כדי למנוע מגפת קץ האנושות
3
הליכוד יחבל בכל דבר במטרה להכפיש את הממשלה
קר קר קר קרעי | 23-11-2021 13:04
גם במחיר בריאות העם
4
למה שהליכוד יגיב?? הם מתנגדים לכל מה שהממשלה
ייייייישששששש | 23-11-2021 13:04
עלובי נפש שכמותכם
5
לא תומכת בו...
"מתנגד החיסונים" כאילו זה הדבר היחיד שהוא עושה בחיים, כאילו אין לו שם | 23-11-2021 13:37
לא תומכת בו בכלל אבל תתביישו, קצת כבוד
6
תתביישו לכם!! *מתנגד החיסונים* תפסיקו...
אחיה | 23-11-2021 14:19
תתביישו לכם!! *מתנגד החיסונים* תפסיקו לייצר דב לגיטימציה לחצי מהציבור במדינה!! מקווה שתקבלו תביעת דיבה רצינית...
7
מה יותר חמור
בונה חופשי | 23-11-2021 14:21
מה עבירה יותר חמורה מתנגד חיסונים או מכחיש שואה?
8
עד מתי האמון העיוור, קראו עובדות:
שלום | 23-11-2021 14:47
מספר הנפטרים מקורונה בעולם ובארץ הוא תוצאה ישירה של הוראות ארגון הבריאות העולמי - WHO – ראו באתר שלהם מסמך בן 14 עמודים מחודש 4/20 שמורה לסמן את סיבת המוות מת מקורונה גם כשיש מחלות רקע שבעטיין החולה נפטר וגם אפילו במקרים שכלל לא בוצעה בדיקת קורונה, אנשים מתים תמיד והשאלה היא למה מייחסים את המוות היא קריטית, בעניין הסיכון מהמגיפה!!! באמת בפועל אחוז הנפטרים נטו מקורונה הוא זניח לחלוטין ביחס לכל הטרללם שעושים בעולם ובארץ סביב הוירוס הכי מעשיר מאז תחילת תעשיית הפארמה. אז למי זה כל כך משתלם להחזיק את זה כל הזמן בתודעה ולהשקיע בזה כל מה שצריך על מנת ליצור שוק אדיר של צרכנים כרוניים לחיסונים שיניב רווחים של מאות מיליארדים? תשאלו את פרופ' גבי ברבש שכבר 20 שנה הוא דירקטור בכיר בחברת הייצור של חיסוני פייזר, כשבמקביל היה מנכל ביח איכלוב וגם שימש בתפקיד הבכיר של – לא פחות ממנכל משרד הבריאות!!! מה שלא הפריע לו לרוץ מתחילת שיווק המגיפה לכל מדיה אפשרית ולדחוף את שיווק החיסונים ליצירת שוק צרכנים כרוני, בלי שאף אחד יזכיר לו כלום… ניגוד עיניינים? השתגעתם? ותשאלו גם את שני הפרופסורים שבעקבות המחקר הנכבד שלהם החליטו לפני מספר חודשים לתת לפני אישור ראשונים בעולם את המנה השלישית הבוסטר, שמסתבר שהם מקבלים מימון שוטף לא פחות מאשר מ…ניחשתם -מפייזר!! ותשאלו את מכון ויצמן למדע היוקרתי שכששומעים מומחים מטעמו, אף אחד לא טורח להזכיר, שהמכון ממש שותף עסקי של פייזר משנת 2016!!! ותבדקו לכמה גופי רפואה תורמת פייזר בשוטף, ואז תיווכחו שכנראה כולם טועמים משהו מהעוגה…אז כשהפה מלא בקצפת הטעימה אי אפשר לקלקל את החגיגה…ואם זה נשמע לכם מרחיק לכת לחשוד בחברות תרופות וחיסונים שישלמו לכאורה שוחד…תקתקו שנייה בגוגל טבע –קנסות וכן גם פייזר –קנסות ותראו כמה מאות מיליונים נגזרו עליהם לשלם בגלל שיחוד רופאים וכל מי ומה שיכולים לעזור בשיווק תרופות…כל הנל הן עובדות אמת, ובנוסף לכך, עצם העובדה שאף אחד, לא בתקשורת ולא בממסד הרפואי והכללי הקובע, לא דואגים לנפנף עם העובדות האלו כשצריך, זה הרבה יותר ממתמיה, וזה רק מוסיף הגיון ישר לחשש סביר ביותר לגבי מהימנות כל העסק!!! אז עכשיו נראה לכם מתאים להאמין להם על עיוור ולרוץ לחסן את כל חלקי האוכלוסייה כולל ילדים רכים?!!! כשהסיכוי האמתי למות מהוירוס קלוש ביותר!!!השתגענו?!!!
9
אם הכתב היה...
שאלתי -אל | 23-11-2021 17:10
אם הכתב היה בודק את הגנים שלו, הייתם מגלים שהוא לא יהודי...
10
כותבים והורגים . חוטאים...
סרוג לא מוזרק | 24-11-2021 22:38
כותבים והורגים . חוטאים ושוגגים . במוחם משוחררים ברגים . לא רעיונות ולא הגיגים. לא חכה ולא דגים . במחתרת הוגים. עלילות סורגים ואת זה הכתבה תדגים.
11
הרבי
נועם | 19-02-2022 9:22
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף