צפו; אביב גפן: "גם אני חב"דניק בדרכי" - סרוגים

צפו; אביב גפן: "גם אני חב"דניק בדרכי"

אביב גפן אמר אמש בכנס של חב"ד: "חכמה', 'בינה' 'ודעת' - זה דבר שמתפלפל ומשתנה כל הזמן, גם אני בדרכי חב"דניק, כל הזמן אני מתפלפל עם הדעה שלי וגם משתנה"

צפו; אביב גפן: "גם אני חב"דניק בדרכי"
  (צילום: תומר נאומבורג \ פלאש90)

אביב גפן הוזמן אמש לכנס של חב"ד שנערך ברמת אביב. גפן נאם במהלך הכנס ואמר: "אני מרגיש מכאן יוצאת בשורה לכל האנשים – חילונים ודתיים שאפשר ביחד, יש דרך של ביחד".

עוד אמר גפן: "זה בעיני דבר שהוא עליון, חב"ד זה ראשי תיבות: 'חכמה', 'בינה' 'ודעת' – זה דבר שמתפלפל ומשתנה כל הזמן, גם אני בדרכי חב"דניק, כל הזמן אני מתפלפל עם הדעה שלי וגם משתנה".

צפו בקטע המלא:

עוד הוסיף גפן: "הרוח של הדת ושל חב"ד זוהי הנפש של ישראל שחייבים לשמור עליה. זה הנפש וזה הלב הפועם ואני גאה בכם ומכבד אתכם שאתם מאמינים ולומדים תורה ומתפלפלים וגם משתנים. חב"ד, חוכמה בינה ודעת. זה משהו שישראל לא יכולה להתקיים בלעדיו".

"כחילוני, לא משנה איפה אני אהיה ובאיזה עמדה אני אהיה, אני תמיד אהיה שם להגן עליכם על היושרה שלכם על המורשת שלכם ואני אוהב אתכם".

עוד באותו נושא

התשובה לפילוג: אביב גפן ואברהם פריד בראיון. צפו


25


אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
ענק
כולנו חכמה בינה דעת | 23-11-2021 13:14
יש כאלה שלא יודעים כמה הם לא יודעים. זה לא עניין של חליפות מגבעות או עניבות.....
2
בסוף הוא יחזור...
סיגל | 23-11-2021 15:07
בסוף הוא יחזור בתשובה
3
אין על אביב...
בתאל | 23-11-2021 15:40
אין על אביב גפן
4
פשוט מדהים. כל...
שרית | 23-11-2021 16:20
פשוט מדהים. כל הכבוד
5
אין כמו אביב...
קובי | 23-11-2021 17:36
אין כמו אביב גפן פשוט בן גאוו ומצליח בכל מה שהוא עושה
6
אביב אתה הישראלי...
יהודיה גאה | 23-11-2021 20:25
אביב אתה הישראלי היפה מחפש דרכים כדי לאחד ולא לפלג אשרייך
7
ימות המשיח
קן ציפור | 24-11-2021 0:19
נביאים » ספר זכריה » פרק ג » פסוק י בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת תִּקְרְאוּ אִישׁ לְרֵעֵהוּ אֶל תַּחַת גֶּפֶן וְאֶל תַּחַת תְּאֵנָה. והמבין יבין הולך להיות הרבה דברים טובים איתו
8
אבי גפן ובנו החמוד
ליאורה | 24-11-2021 1:58
ואנחנו אוהבים אותך זמר נפלא אביב גפן . הדרך בה אתה משתנה היא נפלאה.אתה שר ומדבר ללב כולם ובכל גיל .ויש לך בן נהדר ומחונך כמו שצריך כל הכבוד אביב
9
מחמם את הלב,...
גיל גל | 24-11-2021 5:34
מחמם את הלב, צריך רק להביט לאמת בפנים והכל בסדר. אביב הביט לאמת בפנים, והוא לא מתלהם, לא מבקר, לא בז, פשוט מקבל את האחר ומוצא את הטוב שבו!!! מדהים , זה מה שניקרא לעלות מדרגה באינטלגנציה ובמהות שלך. ישר כוח אביב , כל מילה שלך היא מדוייקת להפליא.אוהבים אותך. לאהוב לא עולה לנו כסף אבל מעשיר אותנו מבפנים.
10
בורא עולם מחבק אותך אביב
קן ציפור | 25-11-2021 13:24
נביאים » ספר זכריה » פרק ג » פסוק י בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת תִּקְרְאוּ אִישׁ לְרֵעֵהוּ אֶל תַּחַת גֶּפֶן וְאֶל תַּחַת תְּאֵנָה. והמבין יבין הולך להיות הרבה דברים טובים איתו כל מה שקורה בעולם הזה כתוב בתנ''ך המגפה הכל מהכל ותופתעו גם כתוב על אנשים שידועים בארץ ובעולם רק צריך הבחנה טובה.... המשיח פה רק צריך להתגלות. הקדוש ברוך הוא רק צריך לומר לו להתגלות מה הכוונה הוא נותן למשיח זיק אור יותר קדושה מכולם הוא היה קדוש עליון .בקרוב היו הרבה שיגידו שהם המשיח אבל רק אחד מהם למרות שאני רואה את זה קצת עכשיו. אבל צריך להתפלל חזק לגאולה בחרמים יש אסונות מלחמה שעומדת להתרחש הכל בכדי שעם ישראל יבחרו בדרך הנכונה. בורא עולם אוהב את כולם מאוד יותר מכל האהבה אחרת וקשה לו לראות שהילדים שלו לא כל כך בדרך טועים בדרך זה תחושה עצובה מאוד דוגמה כמו שבן עזב את הבית ואשאיר את אבא שלו אבל מציאות אבא בורא עולם אתנו בכל מצב לעולם אל תחשבו אחרת כי יצר הרע מזיז אותנו למחשבות אחרות ואפילו מעשים אז צריך להיות חזקים. זה שאביב גפן הצדיק מתקרב זה כי בורא עולם אוהב אותו מאוד מאוד והוא לא מוותר עליו ומעורר אותו בכל מיני דרכים שונות וצריך להתפלל הרבה לבורא עולם תעורר אותי לדרכך שהיא הדרך הנכונה באמת. וגם יש לו צאצאים קדושים ריבי שם טוב גפן זצ''ל. בזמן רבי שמעון בר יוחי זצ''ל אמרו שדור האחרון מאוד יעסוק בקבלה ובזוהר זה מאוד מקרב את הגאולה. שניזכה לראות רק טוב אמן ואמן
11
אביב אתה מגעילניק...
הציוני | 28-11-2021 6:54
אביב אתה מגעילניק בדרכך הלקקנית צפובונית:משתמט,מתנשא ועוד שלל תוארים...איכס