חדשות

בנט נפגש עם בני הזוג אוקנין: 'טוב שבאתם הביתה'

3 ימים אחרי שחזרו לארץ בתום שבוע של מעצר בטורקיה, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם נטלי ומורדי אוקנין בכנסת ואמר להם: "כמה טוב שבאתם הביתה - ראיתי את התפילות שלכם והתרגשתי מאד"

בנט נפגש עם בני הזוג אוקנין: 'טוב שבאתם הביתה'
צילום: (צילום: חיים צח\לע"מ)

ראש הממשלה נפתלי בנט, נפגש היום (שני) עם נטלי ומורדי אוקנין, ששבו לישראל לאחר המעצר בטורקיה בסוף השבוע האחרון, במשכן הכנסת בירושלים. בדבריו אמר להם: "כמה טוב שבאתם הביתה. אני כל-כך שמח. ראיתי את התפילות שלכם והתרגשתי מאוד".

בנט אוקנין
בנט אוקנין| צילום: (וידאו: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ)

כזכור, נטלי ומורדי אוקנין נעצרו במהלך חופשה באיסטנבול שבטורקיה, לאחר שצילמו את ביתו של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן. השניים נותרו במעצר במשך 9 ימים בחשד לריגול, לפני ששוחררו בתום פעולה מאומצת של הממשלה ומשרד החוץ.

"חששנו שזה עלול להיגמר רע, אבל לא פחדנו ששוכחים אותנו. ידענו שיהפכו עולמות כדי להביא אותנו הביתה. זה מה שהחזיק אותי" אמרה אוקנין לאחר השחרור. "שוחחנו עם בנט ולפיד, הם סיפרו לנו על כל מה שהם עשו בשבילנו – השיחות עם המשפחה, הדברים היומיומיים. לא ירדו לפרטי פרטים, אבל הבהירו שהם מטפלים בנו".

כשנשאלו איך הטורקים התייחסו אליהם בכלא, נטלי אמרה כי "הכל היה תקין, לא נגעו בנו. התנהגו אלינו בכבוד. אני שומרת כשרות, לכן אכלתי בכלא הטורקי רק לחם ומים – בקשתי לא להביא לי ארוחות. זה קשה, אנחנו לא רגילים למצבים כאלה. זו פעם ראשונה במעצר, אבל זה מה שקורה. בסופו של דבר, הכי חשוב שאנחנו פה בישראל, עם המשפחה שלנו מתחבקים עם כולם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

14
11
מדבר בנט תרחק
22.11.21

צבועים נמאסתם!!! ראיתי את התפילות שלכם, וממש התחזקתי מאד מאד ביראת שמיים... והתוצאות לפניכם...

10
בנט
22.11.21

איך שהוא מחבק בנות מי התיר לו את זה.... בחיים לא ראינו דבר כזה....

9
ראו
22.11.21

לך למשפחה שכולה שיושבת שיבה על בנם בן 26

1
עד מתי רשעים יעלוזו
22.11.21

בנט זחוח... בנט זחוח מאד ועסוק בחיבוק חם למחבקי המחבלים. אין לו זמן לבזבז על נחומי האבלים על היהודי שנרצח על ידי האנטישמי ליד הכותל המערבי.