יו"ר מועצת יש"ע: לחקור את שדמי על הסתה לרצח - סרוגים

יו"ר מועצת יש"ע: לחקור את שדמי על הסתה לרצח

במועצת יש"ע הגיבו בחריפות על דבריו של פעיל השמאל הקיצוני חיים שדמי, שביקש את הרשות להפעיל נשק נגד מתנחלים: "נחצה קו אדום, אדם קיבל רשות להסית לטרור נגד יהודים בכנסת"

author-image
יו"ר מועצת יש"ע: לחקור את שדמי על הסתה לרצח
  (צילום: עטרה גרמן/ סרוגים)

יו״ר מועצת יש״ע, דוד אלחייני, פנה למפכ״ל המשטרה בבקשה לעכב לחקירה את חיים שדמי בגין איומים והסתה לרצח, לאחר שזה ביקש לאשר שימוש בנשק נגד מתנחלים. כמו כן, מועצת יש״ע תפנה היום לאלוף הפיקוד בבקשה להוציא צו הרחקה מנהלי נגדו.

"נחצה היום קו אדום – אדם קיבל את הרשות להסית לטרור נגד יהודים בכנסת ישראל", אמר אלחייני. "אנחנו קוראים לחברי הכנסת ולשרים לגנות את האירוע ולהבטיח שכנסים מסוג אלו לא יקבלו יותר במה בכנסת ישראל".

עוד באותו נושא

פעיל שמאל בכנסת: תנו לנו להפעיל נשק נגד המתנחלים


123

כזכור, מוקדם יותר היום אמר פעיל השמאל הקיצוני חיים שדמי לח"כים בכנס על 'אלימות המתנחלים' כי "זה כנס דוברות?! איפה הפתרונות? תוך זמן לא רב מאוד, תהיה התארגנות שלנו של "מאחז" בשטחים. אנחנו נייצר את האבטחה לתושבים. ואני רוצה לבקש מחברי הכנסת, די לקרוא לזה מתנחלי, הזרוע האזרחית של הכיבוש. כבר 50 שנה".

"אם אתם לא מסוגלים, ואני מכבד את זה – אתם לא הייתם מסוגלים להתמודד מול אדון נתניהו, אז אנחנו עשינו את העבודה בשבילכם – אנא, תנו לנו את הרשות להפעיל נשק. אנחנו נעשה את העבודה בשביל הפלסטינים. לא נפגע באף אחד! לא נפגע. אנחנו נשמור על חיי האדם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא יעשו לו כלום. הוא 0מאלני מוגן.
דורון שטאובר | 22-11-2021 17:45
לא יעשו לו כלום. הוא 0מאלני מוגן. ובכלל, אלחייני הוא תומך בנט, מפתיע אותי שמה ששדמי אמר מפריע לו, כי הרי הוא בעד ממשלת החמאס הראשונה בישראל.
2
תודה לבנט ולאיילת
מאור | 22-11-2021 19:04
מתנחלים זמנכם הגיע תתחילו לפנות את ההתנחליות יאלה החוצה טרוריסטים שכמותכם השנה יש פריצת דרך ענקית מדינת בראשות בנט איילת ולפיד מתנחלים תתחילו לארוז את החפצים ואדון לחיאני אל תאיים גם אתה תתחיל לארוז שתי מדינות לשתי עמית מזרח ירושלים בירת פלסטין קדימה מתנחלים אפ אפ לשמאל שוט
0מאלני מזוהם...
ערן בוחניק | 23-11-2021 1:32
0מאלני מזוהם וטמא