אחרי 15 שנה: המחזמר האהוב חוזר - סרוגים

אחרי 15 שנה: המחזמר האהוב חוזר

לאחר 15 שנים אחרי שעלה בתיאטון 'הבימה': המחזמר 'הלהקה' חוזר אל הבמה. בימים הקרובים יתחיל ליהוק השחקנים ולאחר מכן המחזמר יעלה בתיאטרון הארצי

אחרי 15 שנה: המחזמר האהוב חוזר
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חמש עשרה שנה אחרי שמחזמר הלהקה עלה ב״הבימה״ הוא עתיד לחזור.

המחזמר שמבוסס על סרטו המצליח של הבמאי אבי נשר שזכה להצלחה רבה בבתי הקולנוע בארץ, בעת צאתו לאקרנים צפו בו כ-504,000 צופים, עתיד לחזור בקרוב אל הבמות.

הלהקה היא מחזמר ישראלי המבוסס על הסרט המיתולוגי, המספר את סיפורה של להקה צבאית בתקופת הזוהר שבין מלחמת ששת הימים למלחמת יום כיפור. על רקע אירועי התקופה מתגבשת להקה – חבורת צעירים וצעירות מוכשרים ופרועים שמופיעים בפני חיילים בכל רחבי ישראל הגדולה של אז.

בין ההופעות נחשפים היחסים בין חברי הלהקה על היפה והמכוער שבהם: המאבקים על הסולואים, התעלולים, הרומנטיקה וההומור בצל המלחמה והמוות. המחזמר מלווה בשירים שהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית ועדיין לא נס ליחם: "איל ציפורים", "שלווה", "בשמלה אדומה", "הבן יקיר לי" וכמובן "שיר לשלום".

בימים הקרובים יתחילו הליהוקים ובהפקה מחפשים שחקנים שיגלמו את גיורא דטנר (גידי גוב), בזוקה (מאיר סויסה), דניאל (ששי קשת), מיקי (לירון נירגד) במאי הלהקה (טוביה צפיר) ותפקידים נוספים.

את המחזה החדש, שיעלה בתיאטרון הארצי, יכתוב אורן יעקובי ויביים צדי צרפתי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו