הורוביץ: "אין סיבה לבהלה, זו לא תחילת הגל החמישי" - סרוגים

הורוביץ: "אין סיבה לבהלה, זו לא תחילת הגל החמישי"

שר הבריאות ניצן הורוביץ התייחס לעלייה במקדם ההדבקה ואמר כי "אין סיבה לבהלה ופאניקה, זו לא תחילת הגל החמישי. אנחנו ממשיכים באותו הקו שהנחה את הממשלה עד כה"

author-image
הורוביץ: "אין סיבה לבהלה, זו לא תחילת הגל החמישי"
  (צילום: אבשלום שושני/ פלאש 90)

למרות העלייה במקדם ההדבקה של הקורונה בימים האחרונים, שר הבריאות ניצן הורוביץ קרא הערב (ראשון) להרגיע את הרוחות בציבור ולא להיבהל בשלב הזה. בראיון לחדשות 12 אמר כי "אין סיבה לבהלה ופאניקה".

"אנחנו ממשיכים באותו הקו שהנחה את הממשלה עד כה, עם שיקול דעת ורוגע" הבהיר הורוביץ. "כל הכלים עליהם הקפדנו – מסכות, תו ירוק ובדיקות בנתב"ג, ימשיכו תוך כדי שגרת חיים בזמן קורונה. זו המדיניות שלי ושל הממשלה מאז הקמתה לפני חמישה חודשים, וזה מצליח. אנחנו אחרי הגל הרביעי וממשיכים באותה מדיניות – זו לא תחילת הגל החמישי".

עוד באותו נושא

בנט: "החשש – הילדים יביאו לתחלואת מבוגרים"


12

עוד התייחס לפתיחת מבצע החיסון לילדים בגילאי 5-11, שאמור להתחיל ביום שלישי הקרוב. "אנחנו מתכוונים להציג להורים את הנתונים כפי שהם" הדגיש. "החיסון הזה אושר על ידי מי שמוסמך לכך בארה"ב, גם בקנדה זה כבר אושר, ומיליוני ילדים קיבלו את החיסון הזה בצפון אמריקה. גם פה הוא מומלץ, החיסון בטוח ויעיל מאוד". הורוביץ הוסיף ופנה להורים: "אני רוצה להגיד משהו חשוב – הקורונה עלולה להיות קשה אצל ילדים, כולל פגיעות לאורך זמן".

השר הזהיר כי מי שלא יתחסן, יצטרך להמשיך ולבצע בדיקות בכניסה לאירועים כפי שהיה נהוג עד כה. "גם כיום ילדים שרוצים להיכנס למופע צריכים להיבדק, כך נמשיך לנהוג גם במופעי חנוכה" סיכם. "המופעים יתקיימו כסדרם, כלום לא יבוטל – אבל תהיה אכיפה של תו ירוק לילדים. רוצים שיהיה להם חג שמח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ממשיכים באותו הקו של הכלת מתים וכלום עשייה
שמויגר | 21-11-2021 22:52
כך יוצא מדברי הורביץ אז איך אין סיבה לדאגה? כי יש סיבה לבהלה כי הממשלה הזו פשוט מוותרת עלינו ומכיל נפטרים
2
ממשיכים בהכלת המתים
חורביץ משרצ | 22-11-2021 2:24
ופתיחת השמיים, מוטציות הינן ערך עליון, בעיקר כשהן עמידות לחיסון