הסלבס בסרטונים מזעזעים • המאבק באלימות נגד נשים - סרוגים

הסלבס בסרטונים מזעזעים • המאבק באלימות נגד נשים

הסלבס מתגייסים למאבק באלימות נגד נשים, עם שורה של סרטונים קשים לצפיה, בהם מומחזות סיטואציות אלימות אליהם נחשפים ילדים

author-image
הסלבס בסרטונים מזעזעים • המאבק באלימות נגד נשים
  (צילום: נעמת)

ביום חמישי הקרוב יחול היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, לקראתו הפיקה תנועת נעמת מספר סרטונים. הסרטונים לא פשוטים לצפיה, בהם מיטב הסלבס הישראלים נראים בסיטואציות אלימות, על מנת להעלות את המודעות למצבים האלו.

אלימות נגד נשים היא גם התעללות ילדים

בין הידוענים המשתתפים בקמפיין: עופר חיון, ספיר סבן, אלינה לוי, אורלי זילברשץ, מירב פלדמן, עירית קפלן, רוי מילר ולונא מנסור.

בנעמת בחרו לשים דגש הפעם על מקומם של הילדים בתוך הסיטואציה האלימה, משום שהדבר הוא סוג של התעללות בילדים. על פי הסטטיסטיקה, אחד מכל עשרה ילדים בישראל חשוף לאלימות במשפחה. מחקרים רבים בארץ ובעולם מעידים על כך שילדים שהיו חשופים לאלימות במשפחהנמצאים בסיכון גבוה לפתח בעיות רגשיותהתנהגותיותחברתיות ולימודיות.

אלינה לוי ועופר חיון

מגלמים בני זוג בדרך לחתונה הנוסעים ברכבם בדרך לאירוע כאשר ביתם הקטנה במושב האחוריאלינה שכחה את מעטפת הכסף בביתדמותו של חיון מטיח לעברה "את חסרת אחריות – אפילו את הדבר הפשוט ביותר בעולם את לא מסוגלת לעשות". היא משיבה לעברו "נשים להם בצ'ק או אשראי – הכל בסדר". חיון מוציא תחילה את העצבים על נהגים אחרים על הכביש , ממשיך לצרוח על אלינה ולבסוף אף מטיח את ראשה מטההסרטון מסתיים בהצגת ביתםעלמהבמושב האחורי – "אימא בסדרנכון אימא?", אומר לה חיון. עלמה נותרת עצובה ומכונסת במחשבותיה.

מירב פלדמן ורוי מילר

ארוחה משפחתית , פלדמן ורוי מגלמים זוג עם שני ילדיםאשר מארחים את ההורים לארוחת ערבמילר מחמיא לפלדמן על האוכל הטעים ומבקש מנת עוףהילד מבקש גם הוא ופלדמן נותנת את המנה לילד. "לא שמעת מה אמרתיאמרתי שאני אשמח ושהפעם יצא לך מעולה". פלדמן מגיבה – "סליחהלא שמעתי – הינה". מילר מגיב – "יכלת להגיד תודה". האימא של פלדמן מתערבת "מה קורה?". "נתתי לבת שלך מחמאה והיא מתייחסת אלי כמו לאוויר", מגיב מילרלקראת סוף הסצינהמילר זורק את הצלחת תוך כדי צעקותהסרטון מסתיים בתקריב על שני הילדים המפוחדים והמבולבלים.

עירית קפלן ותומר שרון 

סצינת ארוחת בוקר יחד עם ילדתם הקטנההארוחה לקראת סיום ועירית מבקשת מתומר את כרטיס האשראי – "עוד פעם האשראימה קרה?! היית ביום רביעי בסופר , מה קרה עוד פעם?!". היא מגיבה –"מה זה מה קרהעבר שבוע מאז וההורים שלך באים לשישי…". דמותו של תומר פותחת את המקרר בצעקות "די חלאסנמאסאת מבזבזת כסף בלי הכרה  – לקחת את האשראי שליחנקת אותואני לא בנק פה!". תומר מטיח את המוצרים השונים שבמקרר תוך צרחותהסרטון מסתיים בתקריב על הילדה ההמומה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
בקיצור ממתגים את...
מלכי | 21-11-2021 15:48
בקיצור ממתגים את הגברים כאלימים והנשים כקורבן. זה מאוד באופנה לאחרונה כשנכ עים לפמניזם הרדיקלי. הידוע, זה לפעמים הפוך, יש גם אלימות של נשים כלפי גברים , כולל השפלות..... ומכיוון שאין איזון - סרטונים אלה גם גורמים נזק תודעתי גדול! חבל!!!!! צריך לעשות סרטונים נגד אלימות מאוזנים- כשרק מסר אחד עובר - לא לאלימות!
2
ככה חילונים מתנהגים?
דוד | 21-11-2021 17:09
מתלבשים לא צנוע, שופכים כסף כאילו הם מליונרים, מרביצים לנשים, מקללים, עונים בגסות שלא עשני כגויי הארצות
3
ואוו אמיתי לחלוטין...
שני | 21-11-2021 19:14
ואוו אמיתי לחלוטין ,אני רואה ודומעת מי שלא חווה אלימות בבית אף פעם לא תדע כמה לחץ ומתח יש בבית וכל מילה נשקלת אלף פעמים לפני שאומרים אותה העיקר שלא יהיה פיצוץ ליד הילדים,לצערי הרב כל הסיטואציות האלה מוכרות לי
4
איפה הסרטונים של...
י. | 21-11-2021 20:02
איפה הסרטונים של אלימות נשים על גברים.....את זה נעמת או ויצו לא יראו לכם...
5
קשקוש חסר בסיס....
פיני | 21-11-2021 22:26
קשקוש חסר בסיס. ניסיון פתטי להעצים ולנפח מעל ומעבר לכל פרופורציה תופעה שקיימת במידה שווה אצל גברים ונשים, אבל מי שמרויח מזה ומתפרנס יפה אלו ארגוני הנשים שצריכים לתחזק את החרטא
6
מי יעז לעשות...
חלם שלום | 21-11-2021 22:56
מי יעז לעשות סרטון על נשים שמאבדות שליטה? מי?!
7
אין לי מושג...
יעל | 21-11-2021 23:02
אין לי מושג מה יש בסרטונים מה שבטוח זה שאין הרבה עזרה לנשים הללו! ויש מלא מצבים כאלו כי המוח פה של ה(רב)ה הישראלים נעול עדיין על התפקיד של האישה בעולם ולמה היא מסוגלת! וכשאני אומרת ישראלים אני מתכוונת לשתי המינים... רק מעניין שכששומעים על אישה שנחלצה מהמקום הזה, הפחד, הלא נודע, הביטחון המרוסק, לא שומעים על אירגון שליווה אותה בדרך למעלה???? אין לי מושג ואני מקווה שתהיה מודעות יותר גדולה, כי לא כל אחת יכולה להתמודד עם זה לבד ולהשאר חזקה אבל עם הכלים הנכונים, הנשים האלו יכולות להיות הדבר הכי חזק שיש!!
8
סרטונים מעולים ממש
יהודה | 22-11-2021 0:07
משקפים
9
פרוייקט להרס המשפחה
פרוייקט להרס המשפחה | 22-11-2021 0:09
פשוט בושה שנותנים לזה במה, זה לא קשור לגברים נגד נשים או נשים נגד גברים- זה נסיון להחדיר לנו לתודעה שנישואין זה רע גבר ואישה זה לא קשור, גברים רשעים נשים מסכנות, בקיצור אל תתחתנו אל תביאו ילדים. כל זה כי לדעתם אין לאדם יכולת להשתנות להתגבר, האדם הוא בהמה שאין מה לעשות איתה. אל תתנו לזה יד!!!!