חדשות

הדקירה ביפו של בן ה67: נעצר שב"ח פלסטיני

דקירה ביפו. אלמוני ניגש לבני זוג שהלכו ברחוב בת ים ביפו, דקר את הגבר בן 67, פצע אותו באורח בינוני ונמלט. לאחר מרדף נתפס שב"ח תושב ג'נין. הפצוע פונה על ידי מד"א

הדקירה ביפו של בן ה67: נעצר שב"ח פלסטיני
צילום: (צילום: דוברות המשטרה)

דקירה ביפו. בני זוג שהלכו ברחוב בת-ים ביפו, נתקלו באלמוני שדקר את הגבר, כבן 67 ופצע אותו. לאחר שעה כוחות המשטרה עצרו את החשוד, שוהה בלתי חוקי, תושב אזור ג'נין, בן 18. החשוד נעצר ומובא כעת לחקירה במשטרת מחוז ת"א.

ממד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר בן 67 במצב בינוני יציב, בהכרה מלאה עם פציעות חודרות בגופו."

פאראמדיקית מד"א , ימית אהרון פינק, סיפרה: "ראינו גבר בן 67 יושב על שפת המדרכה בהכרה מלאה, הוא סבל מפציעות חודרות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב."

דקירה ביפו דוברות המשטרה
דקירה ביפו דוברות המשטרה| צילום: זירת הדקירה ביפו (דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר: "אלמוני ניגש לבני זוג שהלכו ברחוב בת ים ביפו, דקר את הגבר בן 67, פצע אותו באורח בינוני ונמלט. כוחות גדולים של משטרת ישראל עורכים סריקות. נסיבות המקרה נחקרות."

WhatsApp Video 2021-11-21 at 15.41.22
WhatsApp Video 2021-11-21 at 15.41.22| צילום: מפקד מרחב יפתח, נצ"מ חיים בובליל (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר מכן נמסר כי "כוחות משטרה רבים שהגיעו לזירה מייד עם קבלת הדיווח החלו בסריקות נרחבות לצד סריקות מהאויר באמצעות מסוקים וכעבור זמן קצר עצרו במבנה סמוך למקום האירוע חשוד כבן 18, שוהה בלתי חוקי תושב נפת ג'נין בחשד למעורבות באירוע דקירה שארע לפני כשעה ביפו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
ימינה
21.11.21

מדינה מקוללת תקשורת שמואלנים חיילים ומשטרה פחדנים כאשר מי שמנהל את המדינה המפלגה הערבית שיושבת בכנסת המדינה המקוללת ומקבלת פקודות מאירן טורקיה וחמס חול תודה לבנט שקד איזה מדינה מיוחדת שמנהלים זוג נוכלים

2
קסטנר לפיד
21.11.21

עוד קורבן של ממשלת השנאה. ליהודים בראשות גנץ בנט לפיד קסטנר ליברמן

1
מני
21.11.21

קליק אמרו קטטה?מנסים לגמד הכל