חדשות

לפיד מברך על ההחלטה: "חמאס זה לא ארגון חופש"

שר החוץ יאיר לפיד מברך על החלטת ממשלת בריטניה להכריז על חמאס, על כל חלקיו, כארגון טרור וקרא לכל מדינות אירופה לבוא בעקבות החלטה

לפיד מברך על ההחלטה: "חמאס זה לא ארגון חופש"
צילום: (צילום: דוברות הכנסת)

לאחר שביום שישי הודה לפיד על ההחלטה הצפויה של בריטניה להכריז על חמאס כארגון טרור ואמר על ההחלטה כי היא "מהווה הישג נוסף למשרד החוץ הישראלי ומהווה פרי של מאמצים להם שותפים ראש הממשלה בנט ושר הביטחון גנץ, ובאה לאחר דיאלוג ועבודה מדינית בנושא, וכחלק מחיזוק היחסים עם בריטניה", כעת הוא מברך על העברת ההחלטה.

לפיד סינק חמאס
לפיד סינק חמאס| צילום: (צילום: )

"אני מודה לממשלת בריטניה, לאנשי משרד החוץ, לגורמי הביטחון פה בארץ על ההחלטה של ממשלת בריטניה להכריז על החמאס כארגון טרור", פתח.

"חמאס זה לא ארגון חופש"

"החמאס הוא ארגון טרור. זה לא ארגון חופש. זה לא ארגון לשחרור. זה ארגון טרור של פושעים ועבריינים שמנסים לרצוח יהודים בגלל שהם יהודים.

פעילי חמאס בעזה חוגגים את יום השנה השמיני לעסקת שליט (חסן ג'די/ פלאש 90)

אני שמח שממשלת בריטניה מכירה בזה. אני קורא למדינות אירופה לבוא בעקבותיה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
Cccccx
20.11.21

נראה שלפיד חי בפלנטה אחרת. הוא ובנט משתפים פעולה עם מפלגה איסלמית תומכת חמאס.