צפו: הזוכה בתחרות מלכת היופי לניצולות שואה 2021 - סרוגים

צפו: הזוכה בתחרות מלכת היופי לניצולות שואה 2021

תחרות מלכת היופי לניצולות שואה נערכה אמש, ולאירוע התגייסו הרבה ממובילי תעשיית היופי הישראלית. אז מי היא הזוכה? ומה עומד מאחורי התחרות?

צפו: הזוכה בתחרות מלכת היופי לניצולות שואה 2021
  (צילום: יוסי זמיר)

אמש (שלישי) נערכה במוזיאון ידידי ישראל תחרות מלכות היופי לניצולות שואה, שהיה אירוע מרגש ומיוחד. בתחרות שפטו נשים מחזית התעשיה הישראלית.

התחרות המיוחדת

לגמר תחרות מלכות היופי הגיעו 10 נשים, ניצולות שואה שגילן מגיע עד למעלה מ90. מדובר בגיבורות שעברו את תופת מחנות ההשמדה, ויצאו מנצחות מהמלחמה. הן זכו לכבוד של מלכות יופי, ועיטרו אוחתן בסרט המסורתי, כתרים, זרי פרחים והמון מתנות.

המועמדות התכוננו למעמד מספר שבועות, כשמטרת התחרות היא לשמח ולהגשים להן חלום, לפנק אותן ולתת להם את תשומת הלב המגיעה להן.

מלכת היופי של ישראל היא

הזוכה בתחרות היא סלינה שטיינפלד בת ה-86 מחיפה, שקיבלה את התואר: "מלכת היופי לניצולות שואה 2021".

רגע ההכתרה (צילום: יוסי זמיר)

עם זכייתה סיפרה סלינה בהתרגשות כי היא שמחה ומתרגשת מהמעמד: "חייבים להיות חזקים בכל מקום לדעת לשמור על עצמנו והכי חשוב לעזור אחד לשני. לא להשאיר מאחור אנשים אומללים לבד".

על אף גילה, ממשיכה סלינה להתנדב ולבקר ניצולי שואה לפחות פעם בשבוע. את הפרס העניק לה ד"ר מייק אוואנס, אוהב ישראל ומהאוונגליסטים המשפיעים ביותר בעולם. אוואנס תורם רבות לניצולי השואה מזה שנים רבות ודואגם לצרכיהם הבסיסיים.

המתנדבים

מנחי הטקס היו מורן אטיאס וננסי ברנדס. בין השופטות: נציגת הדור השני לניצולי שואה לאה שנירר, הדוגמנית, מלכת היופי של ישראל לשנת 1992 רווית אסף, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום, נטלי דדון, רות לבייב יליזרוב, נועה כוכבא – מלכת היופי של ישראל לשנת 2021 וירין בוזגלו נערת ישראל 2021.

האורחים והמשתתפות נהנו מהופעה מיוחדת של הזמר רותם כהן, שהגיע להופיע בהתנדבות מלאה.

מנכ"ל ומייסד "יד עזר לחבר" שהפיקו את האירוע, שמעון סבג אמר: "קיום התחרות בכל זאת השנה בירושלים היא עוד דרך שלנו ב"יד עזר לחבר" לתת לכמה שיותר ניצולי שואה רגעי נחת ואושר בערוב ימיהם, אני שמח ונרגש לקיים אירוע מרגש זה למרות הכל ובהתאם להוראות התו הירוק במרכז המדיה והכנסים שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים. ד"ר מייק אוואנס תורם רבות לניצולי השואה. ממש לאחרונה השיק את בית הארחה לניצולי שואה בירושלים בעלות של כעשרה מיליון ש"ח המאפשר אירוח מלא לניצולי שואה בירושלים. ד"ר אוונס פועל למען ניצולי השואה ותורם באופן שוטף מזה שנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בדיחה ...
חיה | 17-11-2021 20:14
בדיחה
2
את ? ...
אמא של חיה | 17-11-2021 20:55
את ?
3
כואבת וכועסת. התמודדות...
אמה | 20-11-2021 9:57
כואבת וכועסת. התמודדות מיותרת. מעריכה את דר מייק אוואנס על תרומתו, אולם בטוח שנשים רבות יפהפיות ניצולות שואה לא השתתפו משום שהכאב עדיין רודף אותם. צר לי אם פגעתי במישהו.