משה פרץ במחווה מרגשת לשירה איסקוב - סרוגים

משה פרץ במחווה מרגשת לשירה איסקוב

הזמר האהוב משה פרץ, הופיע אתמול בתל אביב ובמהלך ההופעה העלה את שירה איסקוב לעלות לבמה יחד איתו, והקדיש לה את השיר "זיקוקים" בביצוע מרגש במיוחד

משה פרץ במחווה מרגשת לשירה איסקוב
  (צילום: פלאש 90)

הזמר משה פרץ הופיע אמש, בזאפה תל אביב החדש במידטאון, והקדיש את השיר ״זיקוקים״ לשירה איסקוב בביצוע מרגש מיוחד.

צפו במשה פרץ מקדיש שיר לשירה איסקוב:

כזכור, שירה איסקוב סיכמה שנה וכתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "איזו שנה זו הייתה! התחילה בין החיים למוות, איבדתי את נשמתי והיא לרגע קט הייתה עם הבורא – כנגד כל הסיכויים חזרתי לחיים".

"חזרתי להיות אמא לבני האהוב ואחות ובת למשפחה היקרה שלי שנקרעו מחוסר ידיעה אם אשרוד את הלילה בטיפול נמרץ. כעבור 6 ימים התעוררתי – למרות הפגיעות הרבות בראש, זכרתי הכל, כל חבטה, כל נעיצת סכין בגוף שלי ובעיקר את המשפט הנורא: לא תהיה לו אמא"

"התעוררתי וקיבלתי באותה שנייה החלטה – אני בוחרת בחיים, בוחרת לגדל את הבן שלי באושר ושמחה ולא בשנאה במרמור. ואני אעשה הכל כדי להשתקם כמה שיותר מהר, לקום מהכסא גלגלים, להחזיר את היד שהייתה מרוסקת לתפקוד מלא, לחזור לראות בעין שנהרסה ואפילו לשמוע באוזניים שנחתכו ותפרו אותן מחדש".

"היום שנה אחרי, אחרי 12 חודשים שאני עוברת טיפולים יומיומיים אני יכולה להגיד שאני עוד רגע מנצחת, כנגד כל הסיכויים אני עומדת על הרגליים ומגדלת את הבן שלי באושר ושלווה. לא מאחלת לאף אחד לעבור את השנה שעברתי, אבל לצערי נוכחתי לדעת שעם המון רצון אפשר לקום מהמקום הכי נמוך שיש. היום סוף סוף אשב עם בני ומשפחתי מסביב לשולחן החג, דבר שלא זכינו לו שנה שעברה"

"אז אני כן אמא שלו ותמיד אהיה – למרות שניסית לקחת את זה ממני! מאחלת לכולם שנה טובה ומבורכת, שנה של אושר, צחוק והמון בריאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עם כל הכבוד...
רחלי אי | 18-11-2021 15:44
עם כל הכבוד ויש כבוד לשירה די! די לדחוף לנו אותה בכל הזדמנות! יש עוד מאות שעברו יותר ופחות ממנה תנו להן במה גם!
חלאה מטומטמת,...
הלני המלכה | 14-12-2022 6:18
חלאה מטומטמת, מפלצת רשעה ועלובה שכמוך.
2
מגיע לה על...
פלוניץ | 18-11-2021 21:13
מגיע לה על כל הכאב שעברה. מה כואב לך לראות אותה בכל מקום?
3
יש 2 או...
אסתריקה | 19-11-2021 23:39
יש 2 או 3 נשים ששרדו.והן קיבלו במה להוציא את כאבן וגם להרתיע. ממש מכוער מה שאתם אומרים עליה. ההפך חובה לעודד אותה כי זה עובר הלאה ועןזר לנשים אחרות. אתם רק מעודדים אלימות.במקום למגר אותה. מעניין איך הייתם מגיבים עם זה היה קורה במשפחתכם. אף אחד לא חסין או חסינה בפני אלימות. נשים וגברים שעוברים כל התעללות שהיא. הם זקוקים . לאהבה. להכלה. לעידוד. להבנה להשתתפות בצערם. לחום.