חדשות

פייגלין השתולל בוועדה ונטש: "את משקרת". צפו

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, יצא בזעם מהדיון בוועדת הבריאות על חיסוני הילדים, לאחר שהטיח בראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס: "את משקרת". צפו

פייגלין השתולל בוועדה ונטש: "את משקרת". צפו
אלרעי-פרייס-פייגלין
אלרעי-פרייס-פייגלין| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, – אחד הקולות הבולטים המתנגדים לחיסון נגד הקורונה – יצא בזעם מהדיון בוועדת הבריאות על חיסוני הילדים, לאחר שהטיח בראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס.

פייגלין תקף אותה ואמר: "את לא דוברת אמת, את משקרת. אני לא מאמין לאף מילה שלך. איבדתם אמון לחלוטין". אחרי מספר רגעים פייגלין נטש את הדיון בזעם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

97
61
יהודה
17.11.21

אף אחד לא מאמין לשלטון העמלקים

60
הגיע הזמן
16.11.21

להתחיל לתבוע על שיימינג והוצאת דיבה את התוקפים אנשי מקצוע בזדון וללא הוכחות.

1
יצחקי
16.11.21

זה מדהים איך ההזוי הזה מצליח ליצור תחושה שכאילו חצי מדינה תומכת ובהזיות שלו...כל פעם זה מתפוצץ לו בפרצוף והוא ממשיך........

2
נפגעת חיסונים
16.11.21

פייגלין צודק!!! דר. פרייס משקרת במצח נחושה! יום יבוא והיא תעמוד לדין על השקרים, סילוף העובדות וההסתרות, בנוגע לבטיחות החיסונים. מקווה שזה יקרה, לפני שילדים יפגעו פה חלילה מחיסוני הרעל!! אלפי אנשים כבר נפגעו קשה בארץ מהחיסונים! שמרו על הילדים! אף ילד או נער בריא לא נפטר מקורונה. מהחיסון, כן!!!!

3
ציוני דתי
16.11.21

פייגלין - ירד מהפסים לגמריי מאוהב בהתחכמויות שלו כאילו מדובר בגאון הדור מכחיש קורונה שהוא ועוד אשרובים למיניהם גרמו למוות של מאות רבות של אדיוטים

4
י.ן
16.11.21

דביל.מלל מילים.

5
שלום
16.11.21

אתה מוזמן לתבוע קודם את פרופ' גבי ברבש אשר משמש כבר עשרים שנה כחבר דירקטוריון של חברה הקשורה ליצור החיסונים של פייזר ובכלל לא גילו לך ולא לנו את העובדה הקלילה הזו בכל פעם שכבוד הפרופסור דיבר אלינו כמומחה האובייקטיבי בחלוק הלבן...זאת גם בזמן ששימש כמנכ"ל בי"ח איכילוב וגם בזמן שהיה גם לא פחות ממנכ"ל משרד הבריאות - הכל במהלך עשרים השנים התמימות האחרונות!!! וכן גם מתחילת הקורונה עד עכשיו, כשהוא רץ במרץ מאולפן לאולפן ובכל כלי מדיה אפשרי, באצטלה של המומחה התמים שדואג רק לבריאותנו, הוא בא לדחוף ולשווק בכל הכוח את בניית הצורך הכרוני בחיסונים של חברה מסחרית שהוא ניזון ממנה...ומצד שני תקרא בכלכליסט במקביל - כתבות המדווחות על העידוד שלו לבעלי המניות ולמשקיעים של החברה המסחרית בה הוא חבר במועצת המנהלים!!! ניגוד עניינים?! השתגעת? כנראה שהכול בהתנדבות... ואם זה נראה לך מרחיק לכת לחשוד שחברות תרופות וחיסונים משחדות "לכאורה" בעלי מקצוע מומחים וכל מיני גו

59
אבישי
16.11.21

פייגלין מלך

1
ציוני דתי
16.11.21

פייגלין- המנהיג של ההזויים תעזוב אותנו באימשלך

2
י.ו
16.11.21

שלך לא דתי חחח