
אלרעי-פרייס-פייגלין| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)
חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, – אחד הקולות הבולטים המתנגדים לחיסון נגד הקורונה – יצא בזעם מהדיון בוועדת הבריאות על חיסוני הילדים, לאחר שהטיח בראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס.
עוד באותו נושא
משה פייגלין הטיח במגיש: "אתה מדבר שטויות". צפוחדשות סרוגים

פייגלין תקף אותה ואמר: "את לא דוברת אמת, את משקרת. אני לא מאמין לאף מילה שלך. איבדתם אמון לחלוטין". אחרי מספר רגעים פייגלין נטש את הדיון בזעם.





תגובות
אף אחד לא מאמין לשלטון העמלקים
להתחיל לתבוע על שיימינג והוצאת דיבה את התוקפים אנשי מקצוע בזדון וללא הוכחות.
זה מדהים איך ההזוי הזה מצליח ליצור תחושה שכאילו חצי מדינה תומכת ובהזיות שלו...כל פעם זה מתפוצץ לו בפרצוף והוא ממשיך........
פייגלין צודק!!! דר. פרייס משקרת במצח נחושה! יום יבוא והיא תעמוד לדין על השקרים, סילוף העובדות וההסתרות, בנוגע לבטיחות החיסונים. מקווה שזה יקרה, לפני שילדים יפגעו פה חלילה מחיסוני הרעל!! אלפי אנשים כבר נפגעו קשה בארץ מהחיסונים! שמרו על הילדים! אף ילד או נער בריא לא נפטר מקורונה. מהחיסון, כן!!!!
פייגלין - ירד מהפסים לגמריי מאוהב בהתחכמויות שלו כאילו מדובר בגאון הדור מכחיש קורונה שהוא ועוד אשרובים למיניהם גרמו למוות של מאות רבות של אדיוטים
דביל.מלל מילים.
אתה מוזמן לתבוע קודם את פרופ' גבי ברבש אשר משמש כבר עשרים שנה כחבר דירקטוריון של חברה הקשורה ליצור החיסונים של פייזר ובכלל לא גילו לך ולא לנו את העובדה הקלילה הזו בכל פעם שכבוד הפרופסור דיבר אלינו כמומחה האובייקטיבי בחלוק הלבן...זאת גם בזמן ששימש כמנכ"ל בי"ח איכילוב וגם בזמן שהיה גם לא פחות ממנכ"ל משרד הבריאות - הכל במהלך עשרים השנים התמימות האחרונות!!! וכן גם מתחילת הקורונה עד עכשיו, כשהוא רץ במרץ מאולפן לאולפן ובכל כלי מדיה אפשרי, באצטלה של המומחה התמים שדואג רק לבריאותנו, הוא בא לדחוף ולשווק בכל הכוח את בניית הצורך הכרוני בחיסונים של חברה מסחרית שהוא ניזון ממנה...ומצד שני תקרא בכלכליסט במקביל - כתבות המדווחות על העידוד שלו לבעלי המניות ולמשקיעים של החברה המסחרית בה הוא חבר במועצת המנהלים!!! ניגוד עניינים?! השתגעת? כנראה שהכול בהתנדבות... ואם זה נראה לך מרחיק לכת לחשוד שחברות תרופות וחיסונים משחדות "לכאורה" בעלי מקצוע מומחים וכל מיני גו
פייגלין מלך
פייגלין- המנהיג של ההזויים תעזוב אותנו באימשלך
שלך לא דתי חחח