גנץ הכריע: זהו יועץ שר הביטחון להתיישבות - סרוגים

גנץ הכריע: זהו יועץ שר הביטחון להתיישבות

שר הביטחון בני גנץ החליט למנות את אבי אלימלך כיועץ שלו לענייני התיישבות, כשהוא צפוי להיכנס לתפקיד בתקופה הקרובה. אלימלך שירת במערך תיאום פעולות הממשלה בשטחים במשך 25 שנה

גנץ הכריע: זהו יועץ שר הביטחון להתיישבות
  (צילום: תומר נויברג\פלאש 90)

שר הביטחון בני גנץ הודיע הבוקר (שלישי) כי החליט למנות את סא"ל (במיל') אבי אלימלך ליועץ שר הביטחון להתיישבות. אלימלך צפוי להיכנס לתפקידו בתקופה הקרובה, בכפוף להליכי המינוי הנדרשים.

אלימלך שירת במשך כ-25 שנים במגוון תפקידים במערך תיאום פעולות הממשלה בשטחים, ביניהם כרע"ן תשתיות, והוא בעל ניסיון והכרות עמוקה עם נושאי ההתיישבות, התכנון, התשתיות והמקרקעין באזור יהודה ושומרון. הוא בוגר תואר ראשון במזרח התיכון, תואר שני בלימודי משפט (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן ולימודי שמאות מקרקעין בטכניון.

אמש גנץ סיכם עם אבי רואה על סיום תפקידו כיועץ השר להתיישבות, וההודעה על מינוי מחליפו מגיעה פחות מ-24 שעות אחרי ההודעה על פרישתו של רואה. השניים סיכמו כי רואה, ששימש בתפריד במהלך שלוש השנים האחרונות, ישאר בתפקיד עד לקיום חפיפה מסודרת עם אלימלך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עוד פנסיונר צעיר...
נמאס רבותי, נמאס | 17-11-2021 7:39
עוד פנסיונר צעיר שמקבל פנסיה תקציבית ועכשיו גם משכורת מושחתת כעובד ציבור! לא הגיע הזמן להפסיק לממן 2 משכורות לפורשי צהל? הוא מוכיח שהוא יכול להמשיך לעבוד אז למה משלמים לו כמי שפרש? גם הבוס שלו גנבץ מקבל 2 משכורות מאותו כיס, פשוט שערוריה
2
היה לו חקירות על הטרדה מינית בצבא
נמאס | 17-11-2021 9:18
איך מקדמים- גנץ תתעורר