אושיית האינסטגרם לי מנחם מוציאה ספר ילדים קסום במיוחד - סרוגים

אושיית האינסטגרם לי מנחם מוציאה ספר ילדים קסום במיוחד

"הדבר הכי חשוב עבורי הוא ללמד את גאיה להיות בן אדם טוב ולמצוא את הטוב בתוכה וכלפי הסביבה שהיא חיה בה" | אושיית האינסטגרם, לי מנחם, משיקה ספר חדש שהקדישה לבתה עם מסר מיוחד במינו

author-image
אושיית האינסטגרם לי מנחם מוציאה ספר ילדים קסום במיוחד
  (צילום: קלי סנדלר)

לי מנחם, אושיית האינסטגרם משיקה ספר ילדים שהקדישה לבתה גאיה בת הארבע.

"אם תסתכלי סביבך תראי שבכל מקום כמעט- ברחוב, בגן, במכולת ואפילו בפגישה עם חברים- יש דברים טובים, רק צריך לשים לב"

תיק הכוונות הטובות הוא ספרה הראשון של מנחם. גאיה מקבלת ליום הולדתה מתנה מיוחדת במינה: תיק של כוונות טובות. לתיק הזה יכולה גאיה להכניס מעשים טובים וכוונות טובות שנתקלת בהן במהלך היום. גאיה מגלה שלעשות טוב ולתת תשומת לב לדברי הטובים שקורים לה ילמד אותה להיות קשובה וטובה לעצמה.

כשגאיה נולדה נהגה לי להקריא לה ספרים בתדירות, גם אם לא תמיד הבינה היה לה חשוב לחשוף אותה לזה. מנחם משתפת: "כשהתחילה להבין רציתי שיהיה לנו סיפור שהוא רק שלנו". כך התחיל הרעיון לספר "תיק הכוונות הטובות".

"זה התחיל בסיפור שסיפרתי לה כל לילה לפני השינה ככה מהראש. ואז החלטתי לכתוב ולהקדיש לה אותו. הדבר הכי חשוב עבורי הוא ללמד את גאיה להיות בן אדם טוב ולמצוא את הטוב בתוכה וכלפי הסביבה שהיא חיה בה".

והספר הוא אכן מושקע ומספר כי לכבוד יום הולדתה הרביעי של גאיה, היא מקבלת תיק מיוחד שאליו אפשר להכניס כוונות טובות. באמצעות תיאור של חיי היום יום של הגיבורה האדיבה ומלאת הכנות, מלמדת הסופרת את המאזינים הצעירים על עזרה לזולת, אופטימיות וחשיבה חיובית.

זהו ספר הילדים הראשון של לי מנחם, אושיית רשת המרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בצדדים היפים, אך גם הקשים של החיים. הספר מלווה באיורים צבעוניים ומלאי חיים של המאיירת בר פביאן.

(צילום: מרינה מושקוביץ)

האיורים מיוחדים, צבעוניים והופכים את הספר הזה לקסום. האיורים המושקעים מתאימים באופן מדויק למסר שמנחם מנסה להעביר, בצורה קלילה צבעונית ומיוחדת.

בגיל 25 ילדה את בתה גאיה, מערכת היחסים בין השתיים קיבלה במה וקהל צופים נאמן ברשתות החברתיות. ההתמודדויות של אם צעירה יחידנית שמצאה את עצמה גרושה כ-3 חודשים אחרי לידת בתה. והחשיפה של מחלת הסוכרת שמלווה אותה ביום יום נתנה לה את כוח ומהווה השראה לאימהות נוספות.

ואכן, ניתן לראות כי הספר מעביר בצורה נעימה את חוכמת החיים של מנחם, את הבגרות והיכולת להתמודד עם קשיים בצורה נעימה ורכה.

המסר של מנחם בא לידי ביטוי בספר בצורה שבה ילדים יבינו את המסר אך עדין יהנו מהספר הצבעוני והמיוחד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו