ישראל תתחיל לחסן ילדים בתחילת השבוע הבא - סרוגים

ישראל תתחיל לחסן ילדים בתחילת השבוע הבא

לאחר אישור ה-FDA על בטיחות חיסון הילדים נגד קורונה והחלטתו של רה"מ לפעול לחיסון ילדים בישראל, החל משבוע הבא יחלו הילדים להתחסן

author-image
ישראל תתחיל לחסן ילדים בתחילת השבוע הבא
  (צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)

ביום חמישי האחרון התקיים הדיון על חיסון הילדים בגילאי 5-11, בו ראש הממשלה בנט אמר בין היתר כי "עכשיו, כשה-FDA אישר, וגם הצט"מ בישראל אישר ואין ספק בנוגע לבטיחות, אין שום סיבה להשאיר את הילדים שלנו חסרי הגנה".

עוד באותו נושא

בנט אחרי האישור: "קורא להורים – חסנו את ילדיכם"


18

"חסנו את ילדיכם"

עוד אמר בנט: "הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותנו כיום מול הנגיף הוא כמובן החיסונים. המטרה שלנו היא שרוב האוכלוסייה תהיה מוגנת. אין שום סיבה שילד יידבק וידביק אחרים, ובמקרים מסוימים יתמודד עם תוצאות של תופעות לוואי לטווח ארוך (Long-COVID), שורה של תופעות לא פשוטות בכלל, כשכל החיים עוד לפניו. לכן אני קורא להורים – חסנו את ילדיכם, שמרו עליהם, תנו לילדיכם את אותה שכבת הגנה שיש לכם. תודה, ובהצלחה לכולם ביום הארוך שצפוי לנו".

המטרה – שמירה על בריאות הילדים

(צילום: מרים אלסטר\פלאש90)

במסיבת עיתונאים שכינס הפרופ' נחמן אש, במענה לשאלה האם יוטלו סנקציות על ילדים שלא יתחסנו, ד"ר לב הבהיר כי "המטרה המרכזית היא שמירה על בריאות הילדים כפרטים. אני מאד מקווה שהורים יקחו את הילדים שלהם להתחסן, כי זו הדעה המקצועית הרווחת – אך בסופו של יום ההחלטה תהיה לשיקול דעת המשפחה, ועליה להיות נטולת כפיה".

כאמור, לאחר החלטת הממשלה ואישור הFDA, בישראל יחלו במבצע חיסון הילדים החל משבוע הבא

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה לא חיסון...
אור21 | 14-11-2021 19:25
זה לא חיסון זה רעל. בארהב כבר נפגעו ילדים רבים מהחיסון הפוגעני הזה. לדעת רופאים רבים הקורונה לא מסוכנת לילדים ובישראל לא מת אף ילד מקורונה! הורים יקרים שימרו על ילדיכם ואל תזריקו להם את הרעל הזה! זה פשע של המדינה. כמו שהיו ילדי הגזזת שנפגעו מטיפול מיותר עכשיו עלולים להיות ילדי פייזר!
2
בשביל מה לחסן...
משיח עכשיו | 15-11-2021 21:54
בשביל מה לחסן ילדים שכבר חטפו קורונה פחות מנזלת גם לזריקות פייזר אנו לא יודעים מה יכול לקרות לטווח הארוך וגם הם לא יודעים ובגלל זה יש להם כיסוי ל15 שנה קדימה שאע אפשר לתבוע אותם למקרה שקרה משהו