יהודי נפצע מלינץ' של ערבים בכפר התימנים - סרוגים

יהודי נפצע מלינץ' של ערבים בכפר התימנים

משפחה יהודית הותקפה באזור כפר התימנים במזרח ירושלים. אב המשפחה יצא מהרכב וירה באוויר כדי להניס את התוקפים. שמשות הרכב נופצו. צפו בהתקפת הזיקוקים על השכונה

יהודי נפצע מלינץ' של ערבים בכפר התימנים
  (צילום ארכיון: נאסר אישתייא/פלאש90)

ערבים ביצעו הערב (ש') התקפה על רכב ובו משפחה יהודית בכפר התימנים במזרח ירושלים.

על פי עדויות של ארגון חננו, רכב המשפחה הותקף בסלעים וחלונות הרכב נופצו. חלק מבני המשפחה נפגעו ופונו לטיפול בבית החולים. אב המשפחה נאלץ להשתמש בנשקו האישי ולחלץ בנס את אשתו וארבעת ילדיו מהמקום.

עוד באותו נושא

נעצרו שני ערבים שיידו אבנים על הרב שמואל אליהו


5

בתוך כך התרחשה התקפה פרועה של ירי זיקוקים על בתי התושבים היהודים. תושבי השכונה מתלוננים: "יש ירי חי, זיקוקי דינור, השלכת בקבוקי תבערה. המקום הפך למערב פרוע".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אם יש מישהו שחושב שהפרעות בערים המעורבות חלפו, הוא טועה. מתחת לפני השטח הקרקע בוערת וחבית חומר הנפץ עלולה להתפוצץ כל יום. המצב הבטחוני חייב להיות בראש סדר עדיפויות הממשלה".

מהמשטרה נמסר: "הערב התקבל במשטרה דיווח אודות יידוי אבנים, בקבוקי תבערה וירי זיקוקין לעבר רכב ולעבר בית באזור ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים.

כתוצאה מכך, דווח במקום על מספר נפגעים באורח קל. כמו כן ככה״נ בוצע במקום ירי באוויר והנסיבות נבדקות בשעות אלו. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פעלו לפיזור המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. בשעה זו כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום לשמירת הסדר הציבורי ונסיבות המקרה בבדיקה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
יהודי נפצע מלינץ' של ערבים בכפר התימנים
אורח | 13-11-2021 22:27
אין משילות= בנט מחוייב לעבאס ואלו חלק מהתוצאות..
2
הערבים מרגישים בעלי בית.
אלי | 13-11-2021 22:36
לא נעים לומר אך הערבים לומדים איך להרים ראש. אני בעצמי ביום שישי שעבר ראש חודש כסלו בנוסעי דרך ואדי ג'וז לכוון שער האריות בכדי להגיע לכותל נדהמתי לראות בן ישמעאל שפותח את דלת מכוניתי ומעיף עליי את רגלו ובועט בי וצועק לעברי מכאן אתם לא תסעו!. ובנוסף לידי הייתה מכונית שחלונה היייתה מנופצת. כל המקרים דווחו למשטרה אך זה לא מונע מהם לעשות מה שהם רוצים, הם חוגגים על אוזלת יד של המשטרה.
3
לא יודע אם...
שי | 13-11-2021 23:47
לא יודע אם זה באמת קרה. עובדה שזה לא מופיע בידיעות, הארץ והחדשות....
4
תיקון בכתבה#
תושבת המקום | 13-11-2021 23:55
זה לא היה בכפר התימנים זה היה במעלה הזייתים הנפגע הוא מכפר התימינים
5
זה לא כפר תימנים זאת שכונת מעלה זיתים
שבח | 14-11-2021 0:21
זה לא כפר התימנים (שנמצא בתוך סילאון) זאת שכונת מעלה זיתים (שגרים שם יותר מ100 משחות) שנמצאת בכניסה לראס על עמוד.
6
תפסיקו לאלתר להציג...
מרגליץ | 14-11-2021 4:41
תפסיקו לאלתר להציג מודעות קופצות
7
לא צריך לנסוע לפולין
אבי | 14-11-2021 6:15
יש לנו פה דברים יותר גרועים מהפגנה קטנה
8
עבאס קיבל תקציב...
שרה זכריהו | 15-11-2021 3:28
עבאס קיבל תקציב לחיזוק האוכלוסיה הערבית בערבים המעורבות במטרת גיהאד אזרחי כמוצהר. היהודים לא קיבלו כל תקציב.לקחו את נשקם החוקי כמו עלי המנדט.לאן הגיע הבן נבט. לא סופר את עם ישראל ממטר.נותן יד לאויבים 100 מעלות ישמעאלינה. תתעוררו לפני דנחזור ל48. הייתי שם בתוך שוחות בגלל הפצצות המצרים על תל אביב. לצעוק לבקש גאולה .ממשלת שיעובוד מלכויות .
9
הכל בגלל הממשלה...
מני נוי | 19-11-2021 10:30
הכל בגלל הממשלה שכופה על המשטרה יד רלה.הערבים כבר לא מפחדים וזה לא טוב
10
שיש רבנים דתיים...
נאור | 20-11-2021 21:05
שיש רבנים דתיים לאומים אומרים שלא צריך לחזור לעזה כי יהרגו חיילים(ואולי גם כמו שלא צריך לחזור לסוריה וסיני אם אין סיבה בטחונית וזה לא בריבונות שלנו ואולי לפי דבריו אפשר ליחס לגוש קטיף) וכן תמכו בהסכם אברהם והמאה וסומכים על כיפת ברזל מה נשאר אפילו סמוטריץ תמך בהסכם המאה לצערי חלק מהדתי לאומי לפעמים נסחף למרכז הפוליטי בלי משים לב כמו כן יש רבנים מהדתי לאומ י שלא תמכו בהסכמים האחרונים ומאמינים שהיו צריך להמשיך להפציץ באוויר עד שחמאס יתחלש משמעותי ואז להכנס לקרקע שכבר החיילים היו בטוחים וגם שפוליטיקאים ומנהיגים חלקם לא עשו מספיק כדי לאחד שהיה ממשלת ימין יציבה כמו כן חמאס תקף בבחירות בגלל שהמדיניות של ביבי וגנץ דומות ואז זה יגרום להם להיות צמודים ויגרום לפילוג הממשלה וככה הבעיות בבממשלה גדלות אם זה בתחבורה בביטחון פנים ופשיעה ובפשיעה הערבית שמתעצמת ופוגעת גם במרכז ושלא לדבר על הדרום וגם בצפון אם הם רוצים הם באים לתל אביב לגנוב רכבים בתל אביב בגלל חמאס הממשלות לא יציבות אם ביבי היה יותר ימני יתכן והיה יותר יציבות כי יצביעו לו בעה