חשד: נרצחה על ידי בן זוגה חודש אחרי שהשתחרר ממאסר - סרוגים

חשד: נרצחה על ידי בן זוגה חודש אחרי שהשתחרר ממאסר

צעירה בבאר שבע נרצחה על פי החשד על ידי בן זוגה. חודש בלבד לאחר ששוחרר ממאסר בגין אלימות כלפי בת זוג קודמת. "ניסינו למנוע את הקשר, אבל זה לא עזר"

חשד: נרצחה על ידי בן זוגה חודש אחרי שהשתחרר ממאסר
  אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: דוברות המשטרה)

צעירה כבת 18 נמצאה הלילה (בין שישי לשבת) ללא רוח חיים בדירתה ברחוב הכנסת בבאר שבע. על פי החשד היא נרצחה על ידי בן זוגה, בן 25, תושב העיר. כך מדווחים באתר Ynet.

לא היו סימני אלימות

גופת הצעירה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. בן הזוג נעצר למרות העובדה שלפי מד"א לא אותרו סימני אלימות על הגופה, אולם בעבר הוא כבר הורשע בעבירות אלימות נגד בת זוג קודמת – והשתחרר ממאסר רק לפני כחודש. לנוכח עברו החליטו השוטרים לעצור אותו. לפני שחרורו של האיש הרשויות הודיעו לצעירה על כך, אך היא אמרה שהיא לא חשה מאוימת.

עוד באותו נושא

כתב אישום מזעזע: דקר וחתך את אמו עשרות פעמים


7

צוות מד"א שהוזעק לזירה, בסביבות חצות, ביצע בצעירה פעולות החייאה ממושכות – אך נאלץ לקבוע את מותה. הכוחות מצאו בדירה חבילות ריקות של כדורים פסיכיאטריים, ללא סימני אלימות על הגופה. בן הזוג היה זה שדיווח למד"א על האירוע.

בני המשפחה התנגדו לקשר

בני הזוג ניהלו מערכת יחסים בחצי השנה האחרונה והמשפחה ניסתה למנוע את הקשר בכל דרך. רק שלשום ניסתה האם למנוע מהצעירה לנסוע לבן הזוג שנעצר בחשד לרצח וכלאה אותה בבית – אך הבת התעקשה והזמינה משטרה. "הוא אדם אלים עם תיקים במשטרה", סיפרה דודתה של הצעירה. "למה המשטרה לא עזרה? למה לא הזמינו עובדת סוציאלית? האימא התלוננה, וכשהגיע השוטר הוא אמר שהיא בת 18 ומותר לה ללכת ולעשות מה שהיא רוצה. המשטרה התעלמה מכל הסימנים".

בן הזוג שנעצר שוחרר ממאסר רק לפני חודש בגין אלימות כלפי בת זוג קודמת – והמשטרה התריעה על כך בפני הצעירה שלפי החשד נרצחה. "ידענו שזה ייגמר רע", אמרה האחות שסיפרה כי השניים היו בקשר קרוב לחצי שנה בניגוד לדעת המשפחה. "ניסינו למנוע את הקשר, עשינו הכול, אימא שלי סגרה אותה בבית, חברה שלה התקשרה אליו ואמרה לו לעזוב אותה, אבל הוא לא שחרר. שיגע אותה. הצענו לה שיגורו אצלנו, אבל זה לא עזר", אמרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גם בזה המשטרה...
הזויי | 14-11-2021 9:59
גם בזה המשטרה אשמה ? אין חוק שיכול לאסור על אזרח לפגוש את מי שהוא רוצה ... גם אם זה מלאך המוות ...