זה כבר כמעט עשור שאת חברת ביטוח ישיר מפרסמות זוג היונים האייקוניות, ועכשיו החליטו בחברה לשנות כיוון ולהחליף אותן בפרזנטור מפתיע ומפורסם.

מכרז על החלפת יוני ויונה
החברה פרסמה מכרז בין משרדי הפרסום הגדולים, והזמינה אותם להציע להם רעיונות לקווים שיווקיים חדשים.
למרות שתקציב הפרסום של החברה גדול במיוחד, מרבית משרדי הפרסום הרציניים לא השתתפו במכרז, משום שהם כבר מטפלים בחברת ביטוח אחרת ולא יכולים להכנס לניגוד אינטרסים. כך יצא שלמכרז ניגשו רק שתי חברות פרסום, מבניהן זכתה מקאן תל אביב.
הפרזנטור החדש
בפרסומות החדשות של ביטוח ישיר כבר לא נראה את היונים, שזה הזמן לגלות למי שעוד לא עלה על זה לבד, שמדובבים אותן ציון ברוך וטל פרידמן.
לפי פרסום של ישראל היום, מי שיכנס לנעליהן של יוני ויונה הוא לא אחר מהשחקן ליאור רז. הפרזנטור החדש נמצא בתקופה עמוסה במיוחד, ללא קשר לקמפיין, משום שבימים אלו מתחילים לצלם את העונה הרביעית של "פאודה", בה הוא מככב בתפקיד הראשי.

נאחל לו בהצלחה, ושיזכה להפוך לאייקוני לא פחות מהיונים!
מה דעתך בנושא?
3 תגובות
0 דיונים
אלי פיניש
לא ציון ברוך... אלא אלי פיניש..
08:53 13.11.2021שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יובל. נאה. נהאקר. האנש. השג נה
יו
17:55 12.11.2021שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בבר מבבר שבע
ברוך שפטרנו מהמטרד הזה...
15:22 12.11.2021שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר