נועם בנאי במחווה מרגשת במיוחד לאביו מאיר בנאי. נועם בחר לקרוא לבנו דויד מאיר בנאי.
כך כתב נועם בנאי: "אני מוצף ממש! מרגיש שאני יכול לכתוב עכשיו אינסוף מילים על ההריון של אישתי האהובה ואיך היא התמודדה איתו שלב אחר שלב".
"את הימים שאחרי הלידה שלא הפסקתי לבכות בכל פעם שראיתי את הבן הבכור שלי או שרק נזכרתי שהוא כאן לידי".
"את היום בבוקר, כשהתארגנו לברית ואבא שלי היה כל כך חסר (אגב, הוא נולד באותו יום שבו יצא השיר שכתבתי על אבא ״אף פעם לא לבד״), ועכשיו הוא נכנס לבריתו של אברהם אבינו ומצטרף לעם המיוחד שלנו. תכירו את דויד מאיר בנאי".





תגובות
מזל טוב ברכה והצלחה רבה.
מזל טוב נחת רב מהתינוק היקר
מזל טוב !! אושר אהבה בריאות ונחת.????