מפתיע: הליהוקים החדשים ל'פאודה' - סרוגים

מפתיע: הליהוקים החדשים ל'פאודה'

רגע לפני שהצילומים של העונה החדשה והרביעית של הסדרה המצליחה 'פאודה' יוצאים לדרך, אנחנו עושים לכם סדר: מי צוות השחקנים החדשים שמצטרפים?

author-image
מפתיע: הליהוקים החדשים ל'פאודה'
  (צילום: נטי לוי)

העונה הרביעית של הסדרה המצליחה 'פאודה' עתידה להצטלם ממש בקרוב, שחקנים רבים חולים להצטרף לשורת השחקנים של הסדרה.

אל הקאסט המוכשר מצטרפים העונה שחקנים חדשים ומפתיעים. מלבד עידן עמדי דורון בן דוד ליאור רז ושאר הקאסט המוכר והאהוב לוהקו שחקנים חדשים רבים

הזמר אבי אברומי לוהק לעונה החדשה, אברומי עבר תהליך גיור ושירת שירות צבאי מלא, כעת הוא עובד במרץ על מנת לפתח את הקריירה המוזיקאלית שלו ובמקביל יצטלם לפאודה.

עוד זמר שלוהק לעונה החדשה הוא לואי עלי. עלי בשירות הצבאי שירת כלוחם בגדוד חרב ולפני 5 שנים השתתף בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" ומאז מקדם את הקריירה המוזיקאלית שלו.

לואי עלי כתב על כך: "אומרים שכל דבר קורה בזמן שלו ותמיד אני מאמין בזה, לפני שנתיים עשיתי אודישן לפאודה ולא התקבלתי אבל בתוך תוכי האמנתי שיום אחד זה יקרה".

"אני כל כך מתרגש לקחת חלק בעונה הרביעית של פאודה, לקחת חלק בהפקה כזאת גדולה ומטורפת ולשחק לצד אנשים מוכשרים כל כך. מחכה לכם עונה הכי מטורפת שיש!!תודה לכם אהובים שלי שאתם הולכים איתי דרך ארוכה ומלווים אותי תמיד".

אל לואי ואברומי מצטרפים: הדוגמן בר ברימר, השחקן מארק איווניר, השחקנית ההליוודית הישראלית ענבר לביא וכמובן, לוסי איוב שעזבה את תאגיד כאן 11.

תהיה חלק מצוות השחקנים. לוסי איוב. (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

את הסדרה, כזכור, יצר ליאור רז, שבזכות ההצלחה של פאודה יצר סדרה עבור נטפליקס סדרה הנקראת: "פגע וברח" שזכתה לשבחים רבים אך לא תחודש לעונה נוספת בשל העלויות היקרות של צילומי הסדרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מצפה בקוצרוח ...
פרנקינה | 11-11-2021 9:29
מצפה בקוצרוח
2
יאלההה שיצא כבררר...
תמר | 09-06-2022 20:29
יאלההה שיצא כבררר