אגדת הכדורגל של ברצלונה הוצג כמאמן החדש - סרוגים

אגדת הכדורגל של ברצלונה הוצג כמאמן החדש

כוכב העבר של הקבוצה, צ'אבי, הוצג כמאמן החדש, ויפתח במסע בניסיון להציל את הנפילה החופשית של הקבוצה מבחינה מקצועית: "אני רוצה לבכות, זה מדהים"

author-image
אגדת הכדורגל של ברצלונה הוצג כמאמן החדש
  (צילום: שאטרסטוק)

צ'אבייר הרננדס אי קראוס, המוכר לכולנו בכינוי צ'אבי, הוצג היום כמאמן החדש של ברצלונה בנוכחות עשרות אלפי אוהדים באיצטדיון המקומי. צ'אבי, כזכור, שיחק בקבוצה בתקופת הזהב שלה בעשור הקודם, אז היא נחשבה בעיני רבים לקבוצה הטובה אי פעם.

"אני רוצה לבכות, אבל אני ממש מודה למועדון, לכל האוהדים, זה מדהים. אני רק רוצה להגיד דבר אחד, אנו המועדון הטוב בעולם ונעבוד כדי לנסות לזכות בהרבה תארים", אמר המאמן החדש בהתרגשות.

עוד באותו נושא

השיא בן 23 השנים ששבר נובאק ג'וקוביץ'

אך למרות השמחה, בפני צ'אבי עומדת משימה לא פשוטה בכלל. כזכור, מאז העזיבה של מסי, וגם הרבה לפני, הקבוצה מדשדשת, מפסידה המון, ומציגה כדורגל לא מרשים בלשון המעטה. בטוח לא מה שצפוי מקבוצה ברמתה. כרגע ברצלונה נמצאת במקום התשיעי בלבד בליגה הספרדית, אחרי שהייתה רגילה לשנים של שליטה בליגה, כאשר רק ריאל ואתלטיקו מדריד באמת היוו לה תחרות. גם בליגת האלופות המצב לא מזהיר, עם שני הפסדים עד כה מתוך 4 משחקים.

כעת יהיה על המאמן החדש למצוא דרך להוציא את הקבוצה מהבור בו היא נמצאת, וגם להתמודד עם הבעיות הכלכליות והניהוליות שדרדרו את הקבוצה עוד יותר.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו