
(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/ פלאש90)
השרה תמר זנדברג הביעה זעזוע מהתנהגותה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס כלפי סדרנית הכנסת, ואמרה כי מדובר בחצייה של קו אדום, שכן עובדי הכנסת תמיד היו מחוץ לתחום. אלא שתיעוד מהעבר מוכיח כי זנדברג עצמה צעקה על סדרנית שניסתה להוציא אותה מדיון בוועדה.
עוד באותו נושא
מביך | הח"כית התפוצצה על עובדת הכנסת. צפוחדשות סרוגים


אורלי לוי| צילום: (צילום: יניר קוזין)
לשמאל - הכל מותר לימין - הכל אסור תמצית הדמוקרטיה הישראלית: לשמאל - הכל מותר ולימין - הכל אסור. מה הפלא שבנט ושקד המירו דעתם לשמאל.